لیگ برتر هند: واسم جفر از گفتگوی “میرزاپور” برای درخواست میچل استارک برای پیوستن به پادشاهان یازدهم پنجاب استفاده می کند

IPL 2020: واسم وایفر از گفتگوی میرزاپور درخواست میچل استارک را برای پیوستن به پادشاهان XI پنجاب استفاده می کند

میچل استارک ، مریض استرالیایی در فصل آینده BBL برای سیدنی سیکسرز بازی خواهد کرد.© خبرگزاری فرانسه


میچل استارک ، بازیگر تند بازی استرالیایی در سیدنی سیکسرز برای مسابقات Big Bash پیش رو ثبت نام کرد. از زمان چهارمین دوره BBL این اولین بار است که استارک به مسابقات داخلی T20 در استرالیا باز می گردد. کریکت استرالیا با استفاده از توئیتر امضای قرارداد توسط مدافع عنوان قهرمانی را اعلام کرد. Cricket.com.au در توئیتر خود نوشت: “برای اولین بار از زمان بازگشت به BBL | 04 ، میچل استارک برای پیوستن به سیدنی سیکسرز برای # BBL10 ثبت نام کرده است.” روز سه شنبه ، Wasim Jaffer ، مربی خفاش لیگ برتر هند ، پادشاهان XI پنجاب ، الگوی رفتاری را در توییتر خود منتشر کرد و به Starc پیشنهاد داد که به حق رای دادن مستقر در پنجاب ملحق شود.

اخبار

جفر از گفتگوی مجموعه های پرطرفدار هندی ، میرزاپور استفاده کرد تا پیشنهاد خود را برای پیوستن به KXIP به استارک گسترش دهد.

استارک فقط در دو فصل IPL در 2014 و 2015 بازی کرده است و در هر دو فصل ، او تحت هدایت ویرات کوهلی برای Royal Challengers Bangalore بازی کرده است.

مریض استرالیایی از آن زمان تاکنون از لیگ پر سود T20 فاصله گرفته است.

بازگشت او در BBL می تواند نشانه این باشد که پیکر بازوی چپ چشم به بازگشت در لیگ های داخلی T20 در سراسر جهان دارد.

از نظر KXIP ، IPL 2020 چیزی جز یک فصل دل شکستن نبود. تیم تحت هدایت KL Rahul در چند بازی نزدیک در IPL امسال نتوانست از خط عبور کند و در مرحله پلی آف حضور نداشت.

تبلیغ شده

KXIP مراحل لیگ سیزدهمین دوره IPL را با 14 امتیاز از 14 بازی با هفت پیروزی در کنار نام خود به پایان برد.

کاپیتان آنها KL Rahul مراحل لیگ را به عنوان بهترین گلزن برتر با 670 دوش از 14 بازی به پایان رساند اما قهرمانی های او با خفاش برای KXIP کافی نبود تا آنها را به مرحله پلی آف برساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله