لیگ برتر هند: صحبت های تیم Mahela Jayawardene پس از پیروزی هندی های بمبئی تقریباً مشابه سال 2019 است. تماشا کنید

IPL 2020: تیم Mahela Jayawardenes پس از پیروزی تقریباً تکرار سال 2019 هند در بمبئی صحبت می کند. تماشا کنید

سرخپوستان بمبئی 5 بار موفق به کسب IPL شده اند که بیشترین تعداد را در بین تیم ها در طول مسابقات داشته است.© BCCI / IPL


صحبت های تیم Mahela Jayawardene مربی بومی هند (بمبئی) پس از پیروزی IPL 2020 تیمش کاملاً شبیه به پیروزی در فصل گذشته بود. روز سه شنبه در فینال سیزدهمین دوره لیگ پول نقد ، ای ام آی با پنج ویکت پیروزی دهلی پایتخت (دی سی) را شکست داد. Jayawardene صحبت های تیم خود را در اتاق رختکن با یادداشتی طنزآمیز آغاز کرد و در ابتدا از بازیکنان بخاطر عدم بردن بازی به آخرین توپ تشکر کرد. سریلانکایی با اشاره به سخنرانی خود در پی پیروزی در فصل گذشته ، جایی که او ناتوانی بازیکنانش در بردن کلاه نارنجی یا بنفش را از بین برد ، آن را دنبال کرد و در عوض تمرکز خود را به سمت جام جلب کرد. صحبت های تیم Jayawardene در طول دو پیروزی متوالی در یک ویدیو توئیت شده توسط دسته رسمی توییتر حق رای دادن ثبت شده است. عنوان “ما این 2.0” را دریافت کرده ایم ftMahelaJay #OneFamily #MumbaiIndians #Believe # MIChampion5 “

اخبار

کاپیتان روهیت شارما بالاترین گلزن در فینال برای MI بود ، که هدف 157 دویدن توسط DC قرار گرفت. ضربه 68 نفره روهیت ، 51 زایمان را شامل می شود ، شامل پنج مرز و چهار شش. نیمه قرن افتتاحیه و همچنین کمک های مفید ایشان کیشان ، کوینتون دی کاک به بمبئی کمک کرد تا با هشت توپ اضافی از خط عبور کند.

حق رای دادن مستقر در بمبئی اکنون 5 بار موفق به کسب IPL شده است که بالاترین امتیاز در بین تیم های تاریخ مسابقات است. پس از آنها رقبای Chennai Super Kings (CSK) دنبال می شوند که در سه دوره لیگ پولدار پول را کسب کرده اند. MI بعد از CSK فقط طرف دوم است که عناوین پشت سر هم را کسب می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله