لیگ برتر هند: سرخپوستان بمبئی تصویر کیونر پولارد را با همسر خود به اشتراک می گذارند ، هواداران عاشق می شوند

IPL 2020: سرخپوستان بمبئی تصویر کی روش Pollards را با همسر خود به اشتراک می گذارند ، عاشقان عاشق می شوند

کی روش پولارد به همراه همسرش جنا برای IPL 2020 در امارات متحده عربی به سر می برد.© اینستاگرام


سرخپوستان بمبئی ، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هند ، روز شنبه در اینستاگرام شرکت کردند تا تصویری از کیورن پولارد همه کاره خود در وست ایندی و همسرش جنا را قبل از درگیری برگزار کنند. “Sshhh … آرام قبل از (emoji طوفان) در تاریخ 10 نوامبر” ، تصویر در اینستاگرام عنوان شده است. بلافاصله پس از انتشار حق رای در بمبئی ، طرفداران بخش نظرات را با پیام های دلچسب برای همه جانبه غرق کردند. بمبئی در اولین مقدماتی دهلیز پایتخت را شکست داده و در فینال مسابقات جایگاه خود را ثبت کرده بود. آنها اکنون با برنده دومین مرحله مقدماتی روبرو می شوند که روز یکشنبه بین دهلیز پایتخت و SunRisers حیدرآباد برگزار می شود.

اخبار

یکی از طرفداران نوشت: “زن و شوهر زیبا”.

یکی دیگر از آنها گفت: “آنها زیبا به نظر می رسند”

پولارد امسال نقشی محوری در موفقیت بمبئی داشته است. این تیم همه کاره 259 دوش را با نرخ اعتصاب آور حیرت انگیز بیش از 190 شکست و به طور متوسط ​​64.75 در طول مرحله لیگ لیگ T20 شکست.

پولارد همچنین هر زمان که مدافع عنوان قهرمانی به توپ احتیاج داشت ، توپ خود را وارد زمین می کند و جنجاهای اقتصادی را در اواسط گل می زند.

هندی غربی همچنین وقتی کرویت شارما به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مجبور شد چند بازی بیرون بماند ، نقش کاپیتانی را به عهده گرفت.

در اولین انتخاب ، روهیت شارما و پولارد هر دو یک اردک به ثمر رساندند ، اما با وجود اینکه هر دو با خفاش از دست رفتند ، بمبئی 200 نفر از 20 گرانه اختصاص داده شده خود را با 200 تحمیل هزینه کرد.

تبلیغ شده

سرخپوستان بمبئی با کسب 18 امتیاز مراحل لیگ مسابقات پولدار را در بالای جدول امتیازات به پایان رساندند.

MI به رهبری Rohit Sharma در صدد دستیابی به عنوان پنجمین عنوان IPL در سال جاری با رکورد است.

مباحث ذکر شده در این مقاله