لیگ برتر هند ، KKR و RR: آندره راسل پس از ضربه محکم و ناگهانی در پیروزی مقابل سلطنتی راجستان خوشحال شد


آندره راسل همه جانبه Kolkata Knight Riders (KKR) پس از بازگشت از مصدومیت همسترینگ “درجه دو ، درجه سه” در مدت 14 روز خوشحال شد و یک ضربت ضروری را برای 25 فرار از 11 توپ در روز یکشنبه در برابر Rajasthan Royals به هم زد. بازیکنان همه جانبه وست هند به دلیل مصدومیت در چهار مسابقه اخیر KKR غایب بوده اند ، که به گفته وی باید این کار را تا هشت هفته دور نگه می داشت اما فیزیوتراپیست و پزشکان به او کمک کردند تا زود بهبود یابد. “بازگشت به زمین احساس خوبی است. دو هفته سخت انجام سه بار در روز بازتوانی ، کمی دردناک بود. اما ، من خوشحالم که برگشتم. این پارگی همسترینگ درجه دو است که معمولاً 8 هفته طول می کشد تا بهبود یابد ، “راسل در ارائه برنامه بعد از بازی به پخش کننده میزبان Star Sports گفت.

اخبار

“اسکن بسیار زشتی بود. با وجود جسد KKR و پزشکان اطرافم ، این کمک کرد. من امشب قبل از بازی چند پیاده روی روی توپ بولینگ می کردم و احساس خوبی داشت. وقتی حال (همسترینگ) خوب شود ، آن موقع خوب می شود ، و من نمی خواهم روند بهبودی را بهم بزنم. “

حمل و نقل چهار ویکت پت کامینز و ضرب 68 اجرا شده ائوین مورگان به کلکتای نایت رایدر (KKR) کمک کرد تا روز یکشنبه در استادیوم بین المللی دبی با 60 دویدن راجستان روالز را شکست دهد.

راسل گفت: “ما یک بولینگ (حمله) خوب داریم ، بنابراین می توانم با یورکرها در قسمت باطن نقش داشته باشم ، اما در حال حاضر من می خواهم یک بازی را یک بار انجام دهم.”

بازیکن همه جانبه بسیار خوب به نظر می رسید اما خیلی زود پس از تلاش برای زدن توپ و توپ برای رسیدن به زمین ، خیلی زود از زمین خارج شد.

وی گفت: “به محض اینكه عرق می كنم و خونم داغ می شود ، بیرون می روم. ما منتظر بودیم كه خدایان كریكت برای ما كارهایی انجام دهند.

تبلیغ شده

با این برد ، KKR با 14 امتیاز از 14 مسابقه به رده چهارم جدول امتیازات منتقل شده است. از طرف دیگر ، رویال ها پس از شکست در دیدار برابر کلکته ، اکنون از مرحله پلی آف خارج شده اند.

“همه کارها را تماشا می کنم. ما در یک فصل برابر یکدیگر بازی می کنیم ، دو بازی با یک تیم در یک فصل. بنابراین ، من از طریق تلفن مشاهده می کنم که بولرها چه می کنند و خفاش ها چه می کنند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله