لیگ برتر هند ، Eliminator ، SunRisers Hyderabad vs Royal Challengers Bangalore پیش نمایش: ویرات کوهلی ، دیوید وارنر در مسابقه همه یا هیچ چیز درگیر می شوند


برای ویرات کوهلی و دیوید وارنر ، این به این مسابقه بستگی دارد – یک مسابقه برنده همه بین Royal Challengers Bangalore و SunRisers Hyderabad در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی در روز جمعه ، جایی که برندگان به مقدماتی IPL 2020 صعود می کنند 2 ، در حالی که مالباختگان چمدان خود را بسته و به خانه بازمی گردند ، در اندیشه آنچه می توانست بوده باشد. ویرات کوهلی ، که روز پنجشنبه تولد 32 سالگی خود را جشن می گیرد ، ناامید خواهد شد که فرصتی دیگر برای ادعای قهرمانی دست نخورده IPL بدست آورد ، در حالی که وارنر ، با طرفداری دوباره ، به همان اندازه مشتاق ادامه روند پیروزی است ، نه فقط برای این دو بازی دیگر.

اخبار

این خود بزرگترین تیزر تبلیغاتی SRH است. هیچ تیمی در IPL ، از جمله سر جدول هندی های بمبئی ، هرگز نتوانسته است این تعداد پیروزی را به هم پیوند دهد. تیمی که بهترین پیروزی را در IPL 2020 داشته باشد ، پادشاهان XI پنجاب خواهد بود ، با پنج پیروزی متوالی ، و آنها حتی در مرحله پلی آف نیستند!

SRH در مسابقه سه پیروزی پیروز شده است ، بنابراین قانون میانگین ها که در اکثر طرف ها به طرز وحشیانه ای سقوط کرده است ، قطعاً مخالف آنها است.

با این استدلال ، RCB باید خوشحال باشد – آنها در هفته گذشته و فراتر از آن ، از مراحل لیگ چیزی کسب نکرده اند.

تیم بنگالورو چهار بازی متوالی را از دست داده و به لطف برخی نمایش های معمولی سایر امیدها ، از جمله شوالیه شوالیه کلکته و برخی ریاضیات برای رسیدن به مرحله نهایی ، خود را در مرحله پلی آف پیدا کرده است.

اما پس از آن ، همان قانون میانگین به نفع آنهاست.

اگر بخواهیم از نظر تاکتیکی به دو طرف نگاه کنیم ، SRH احتمالاً سایه بهتری است. هر دو کاپیتان دوست دارند از جلو هدایت شوند و هر دو بازیکن مهم را در بالا پیدا کرده اند – Devdatt Padikkal برای RCB کاملا ثابت است ، در حالی که Wrididdanan Saha به اسلحه جدید جدید SRH تبدیل شده است.

این دومین نقطه افتتاحیه است که تفاوت در آن است. جاش فیلیپ به گزینه RCB تبدیل شده است ، اما SRH دارای وارنر است که شروع به ظاهر شوم می کند.

همچنین به نظر می رسد که کوهلی خیلی زود برای RCB می آید ، که نشانه خوبی نیست. با این حال ، این زمانی است که کاپیتان نیاز به تحویل دارد.

اگر ضرب و شتم عمیق تر شود ، RCB دارای AB de Villiers است ، اما به نظر می رسد SRH نام های بیشتری در Manish Pandey ، Kane Williamson و Jason Holder دارد. این می تواند یک اختلاف مهم باشد.

تبلیغ شده

بولینگ تقریباً یکسان است. کریس موریس برای RCB آنچه هولدر SRH تبدیل شده است است ، در حالی که در بخش چرخش ، راشد خان پس از بدرفتاری با MI ، زیر یقه داغ خواهد شد ، در حالی که Yuzvendra Chahal همیشه در بازی است.

بقیه – Sandeep Sharma و T. Natarajan برای SRH و محمد سراج و Isuru Udana برای RCB ، می توانند تصاویر آینه ای باشند. هر کدام از این دو آهنگ خوب ظاهر شود می تواند تفاوت باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله