لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB مسابقات کلیدی: دیوید وارنر ، کریس موریس در افتتاحیه نبرد

مسابقات IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB مسابقات کلیدی: دیوید وارنر ، کریس موریس در افتتاحیه نبرد

SRH در مقابل RCB: دیوید وارنر تنها KL Rahul را در لیست برترین بازیکنان IPL 2020 پشت سر می گذارد.© BCCI / IPL


دیوید وارنر خودش را به جایی که در بهترین حالت است برگردانده است – دویدن های بزرگ در بالای دروازه و هدایت تیمش با دویدن ، با سرعت بالا. عملکرد وی در آخرین بازی لیگ IPL 2020 برابر سرخپوستان بمبئی فوق العاده بود و همکاری بدون شکست با Wrididdanhaha Saha باعث شده مدافع عنوان قهرمانی عابر پیاده به نظر برسد. Royal Challengers Bangalore از تهدیدی که ایجاد می کند و نیاز به خلاص شدن از شر اوایل ابتدای کار با درد آگاه خواهد شد. آنها در آخرین دیدار دو طرف با واشنگتن سوندار توپ بازی کردند ، اما بعید به نظر می رسد که وارنر بار دیگر به این سمت بیفتد. بنابراین ، تحویل آن را می توان به کریس موریس باتجربه سپرد.

اخبار

موریس به عنوان یک مزیت برای RCB به ویژه از آنجایی که اکنون بولینگ دیگر از Navdeep Saini محروم است. آفریقای جنوبی که به دلیل مصدومیت در مراحل اولیه IPL 2020 غایب بود ، حضور خود را تقریباً بلافاصله در دسترس بودن احساس کرد.

او تاکنون 9 مسابقه انجام داده و دارای 11 ویکت است که بهترین نتیجه 26/4 و اقتصاد 6.63 است و اختلاف فوراً مشهود است.

دیوید وارنر سالهاست که پیشگام مبارزات SRH است. این بار ، او ناپایدار شروع به کار کرد و در حالی که هنوز در بهترین وضعیت خود نیست ، این ضربه زدن به MI باعث می شد اعتماد به نفس او بسیار زیاد باشد.

در کل 529 دویدن ، دو بار شکست ناپذیر ، امتیاز عالی 85 امتیاز خارج و چهار پنجاه به نام او — وارنر بدون شک یکی از بازیکنان با نفوذ در IPL 2020 و حتی قبل از آن است.

تبلیغ شده

این کل هنوز هیچ تکه ای برای کل برنامه های 2016 ، 2017 و 2018 وجود ندارد (او در سال 2019 ممنوعیت قانونی را اعمال کرد) ، اما او هنوز هم در آنجاست.

وارنر روز جمعه مرد اصلی مسابقه در ابوظبی خواهد بود و موریس شغل غیرقابل حسابی دارد. فقط زمان نشان می دهد که آیا او آن را در خود دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله