لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB: دختران دیوید وارنر در ویدیوی شایان ستایش برای SunRisers Hyderabad تشویق می کنند. تماشا کردن


در حالی که SunRisers Hyderabad (SRH) قرار است در مسابقات حذفی لیگ برتر هند (IPL) 2020 به مصاف Royal Challengers Bangalore (RCB) برود ، دو دختر کاپیتان دیوید وارنر به رسانه های اجتماعی رفتند تا آرزوی موفقیت کنند این مسابقه روز جمعه ، در ورزشگاه شیخ زاید ، ابوظبی برگزار خواهد شد. همسر کاپیتان SRH ، Candice Warner ویدیوی شایان ستایش را در توییتر منتشر کرد و عنوان آن را نوشت: “امشب موفق باشیدSunRisers & @ davidwarner31. امیدواریم برنده شوید !!”

اخبار

در این ویدئو ، Ivy Mae و Indi Rae آرزوهای خود را منتقل می کنند. این ویدئو توسط یکی از دختران آغاز می شود که می گوید: “همه بهترینها SunRisers امشب”.

دختر دوم مداخله می کند ، “موفق باشید!”

آنها این ویدئو را با بیان جمعی ختم می کنند ، “امیدواریم که برنده شوید!”

وارنر یک دختر سوم دارد. نام او Isla Rose است.

تبلیغ شده

طرفداران از این ویدئو استقبال کردند و بسیاری از فرم وارنر را ستودند. یکی از هواداران گفت: “وارنر شکل فوق العاده ای دارد! و ساها نیز! پندی نیز در این امر سهیم است! بولینگ Sandeep واقعاً خوب است! نادیم و رشید هر دو چرخنده بسیار خوبی هستند! دارندگان هم خیلی خوب پیش می روند! تیم متعادل تر به طور کلی! یک فرصت عالی برای SRH! #RCBvSRH “

برخی دیگر از توییت ها در اینجا آمده است:

SRH به شکل چشمگیری به پلی آف راه یافت و در روز چهارم نهایی در چهار تیم برتر به پایان رسید. آنها در آخرین بازی مرحله لیگ هند بمبئی (MI) را با 10 ویکت شکست دادند.

وارنر SRH را از جلو هدایت کرده است که در حال حاضر دومین مسابقه نارنجی Cap است. او از 14 مسابقه 529 دوش کسب کرده است ، با نرخ اعتصاب 69/136. او 49 ضربه چهار دست و 14 شش ضربه محکم زده است. او همچنین چهار نیم قرن گذشته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله