لیگ برتر هند ، میشیون مقابل دی سی: راهول چهار مسابقه باشکوه شعبده بازی را در برد 57 و پیروزی های دهلی به پایان رساند

IPL 2020: جادوگری باشکوه راهول چهارس در جبهه های سرخپوستان بمبئی پیروز میدان های دهلی.  تماشا کردن

IPL 2020 ، MI vs DC: Rahul Chahar قبل از تکمیل صید ، سه بار دستکاری کرد.© BCCI / IPL


رحول چهار ، چرخنده سرخپوستان بمبئی (MI) نتوانست تأثیر زیادی در توپ ایجاد کند ، در برابر پایتخت های دهلی (DC) در مرحله مقدماتی 1 لیگ برتر هند (IPL) 2020. رحول 35 امتیاز را از دست داد دو بازی را از دست داد ، MI به دنبال دفاع است 201. اگر نه فرصتی برای فدیه دادن خود در آخرین بازه های دوم ، ممکن است شب اسپینر با یک یادداشت تلخ به پایان رسیده باشد. جوان 21 ساله به سمت راست خود دوید تا یک ضربه بد از Axar Patel را به دست آورد. با این حال ، او نتوانست به طور مناسب دستان خود را در اطراف توپ قرار دهد ، و او را مجبور به بازی سه بار برای تکمیل صید کند. در حالی که بسیاری از کریکت ها به دلیل شتاب تولید شده قادر به حفظ توپ نبودند ، رحول اجرای مناسب را به شکلی ستودنی تضمین کرد.

اخبار

در اینجا فیلم صید از راهول چهار است:

MI پس از اعزام به خفاش توسط DC Shreyas Iyer که برنده بازی بود ، در مجموع 200 بار برای از دست دادن پنج ویکت ارسال کرد. ایشان کیشان بالاترین گلزن در مسابقه بود ، و در 55 نوبت در 30 نوبت زایمان در چهار نوبت شامل چهار مرز و سه شش نتیجه به دست آورد. کیشان از Suryakumar Yadav پشتیبانی بیشتری دریافت کرد که یک نیم قرن را پشت سر گذاشت و با جمع آوری 51 دور زدن 38 توپ. نوسانات سوریاکومار شامل شش مرز و دو شش مورد است. هاردیک پاندیا همه کاره را با 14 توپ 37 تکه کرد و پنج ضربه بزرگ را به هم زد. راویچندران اشوین انتخاب بولر بود و سه ویکت را به خود اختصاص داد.

حمله بولینگ MI به هدایت Pacer Jasprit Bumrah که بهترین ارقام T20 را با 14/4 ثبت کرده است ، هرگز فرصتی را برای اسکله بازهای DC فراهم نکرد تا با ویکت های سریع تسویه حساب کنند. ماركوس استوئنیس و آكار پاتل كه در تمام مسابقات حضور داشتند ، تلاش خود را برای انجام فشار انجام دادند و به ترتیب 65 دوش و 42 دوش به ثمر رساندند ، اما عدم حمایت دیگر بتها باعث شد این ضربه بی نتیجه باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله