لیگ برتر هند ، مقدماتی 2 ، دهلیز مقابل پایتخت های SunRisers Hyderabad پیش نمایش: DC Face SRH با چشم در اسکله نهایی دوشیزه

IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، مقدماتی 2 ، دهلیز مقابل پایتخت های SunRisers Hyderabad پیش نمایش: DC Face SRH با چشم در اسکله نهایی دوشیزه

IPL 2020 ، مقدماتی 2: SRH در حالی DC را در اختیار دارد که در مرحله نهایی قرار دارد.© BCCI / IPL


پایتخت های دهلی روز یکشنبه در دومین بازی مقدماتی لیگ برتر هند در ورزشگاه شیخ زاید به مصاف SunRisers Hyderabad می روند. در حالی که دهلی در اولین مقدماتی مقدماتی در دبی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هندیان بمبئی شکست خورد ، حیدرآباد روز جمعه یک ضربه حذفی به سلطان سلطنتی بنگلور وارد کرد. دهلی پس از چکش زدن توسط بمبئی در روز پنجشنبه زیر پمپ خواهد بود. بولرهای آنها پس از نمایش های استثنایی در نیمه اول مسابقات ، به نظر می رسید در پایان رقابت های لیگ T20 بخار از دست داده اند.

اخبار

Kagiso Rabada و Anrich Nortje دو آهنگ سرعت آفریقای جنوبی در مراحل اولیه IPL 2020 برای تفریح ​​ویکت می گرفتند اما در چند بازی اخیر دوندگی زیادی داشته اند و به همین دلیل دهلی اکنون در یک وضعیت انجام یا مرگ است با وجود اینکه بعد از مسابقات لیگ در رده دوم جدول امتیازات قرار گرفت.

برای SRH ، Sandeep Sharma بعد از اینکه Bhuvneshwar Kumar از لیگ ثروتمند پول نقد محروم شد ، پا به میدان گذاشت.

بولر متولد پنجاب در مقابل حیدرآباد ویکت هایی را ارائه داده است که در عین حال امتیازات پایین را نیز در این بازی پایین نگه داشته است.

درگیر شدن کاپیتان وست ایندیز ، جیسون هولدر ، تعادل را به بازی XI اضافه کرده است.

تبلیغ شده

هولدر روز جمعه با خفاش و توپ مقابل RCB با شکوه بود. هند غربی سه ویکت را به دست گرفت و برای هدایت SRH به نیمه نهایی مجازی یک کامو بازی کرد.

SRH در سال 2016 موفق به کسب IPL شد و قصد دارد قدمی به دومین عنوان IPL خود نزدیک کند در حالی که پایتخت های دهلی به دنبال شکستن رقابت های پلی آف خود و ورود به فینال IPL اصلی خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله