لیگ برتر هند ، دی سی مقابل SRH: راشد خان از هواداران تشکر می کند زیرا SunRisers حیدرآباد در رسیدن به فینال شکست می خورند

IPL 2020 ، DC در مقابل SRH: راشد خان از هواداران تشکر می کند زیرا SunRisers حیدرآباد نتوانند به فینال برسند

IPL 2020، DC vs SRH: رشید خان یک ویکت را جشن می گیرد© BCCI / IPL


از آنجایی که تیم پس از باخت 17 رانده مقابل دهلیز پایتخت در مقدماتی 2 در روز یکشنبه موفق به یافتن جایگاه نهایی نشد ، رشید خان ، چرخنده SunRisers Hyderabad ، از هواداران برای حمایت بی قید و شرط خود از او و حق رای دادن در این فصل تشکر کرد. با این باخت ، SRH در حالی از مسابقات کنار رفت که پایتخت های دهلی به اولین فینال مسابقات خود صعود کردند. پایتخت های دهلی اکنون سه شنبه در ورزشگاه بین المللی دبی در فینال به مصاف سرخپوستان بمبئی می روند. کاگیسو ربادا چهار ویکت گرفت در حالی که مارکوس استوینیس سه ویکت را قلم زد زیرا پایتخت های دهلی در مجموع از 189 دوش دفاع کرد تا به فینال لیگ برتر هند صعود کند.

اخبار

“از همه و همه کسی که در طول این فصل # Dream11IPL2020 از من وSunRisers پشتیبانی می کرد متشکرم. ارتش # نارنجی همیشه در اوقات خوب و بد در کنار ما بوده است و حمایت شما به ما قدرت جنگیدن می دهد! متشکرم. تا دفعه بعد ، “چرخنده افغانستان توئیت کرد.

پیش از این ، شیخار ضوان و شیمرون هتمایر به ترتیب 78 و 42 بازی کردند زیرا پایتخت های دهلی در مجموع 20 اوره اختصاصی 3/189 را ثبت کردند.

در چهار بازی نهایی ، پایتخت های دهلی موفق شدند 44 بار دیگر به مجموع خود اضافه کنند و در نتیجه ، تیم امتیاز بیش از 180 دوی را ثبت کند.

تبلیغ شده

برای دهلی ، شیخار داوان بهترین گلزن بود زیرا 78 دوی بازی را انجام داد در حالی که هتمیر در 42 شکست ناپذیر ماند.

برای SRH ، جیسون هولدر ، سندیپ شارما و رشید خان هرکدام یک ویکت گرفتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله