لیگ برتر هند ، دی سی مقابل SRH ، پایتخت های دهلی مقابل SunRisers حیدرآباد ، انتخابی 2 مرحله نهایی: Shikhar Dhawan vs Rashid Khan

IPL 2020 ، DC در مقابل SRH ، پایتخت های دهلی در مقابل SunRisers حیدرآباد ، انتخابی 2 مرحله نهایی: Shikhar Dhawan vs Rashid Khan

مقدماتی DC vs SRH مقدماتی 2: رشید خان پیشرو در مسابقات WR در این فصل SRH است.© BCCI / IPL


شیخار داوان افتتاحیه کننده افتتاحیه پایتخت های دهلی (DC) پس از اینکه اخیراً به عنوان اولین بتسواری که صدها گل در لیگ برتر هند (IPL) به ثمر رسانده است ، تلاش کرده تا در سطح مورد انتظار عمل کند. ناتوانی داوان در آتش سوزاندن تقریباً هزینه حق رای دادن مستقر در دهلی را در مرحله پلی آف رقم زد. دی سی که در مراحل ابتدایی مدعی کسب یک جدول بالای جدول بود ، پس از چهار شکست متوالی ، باید با یک پیروزی پر تنش مقابل رویال چلنجر بنگالور (RCB) ، صلاحیت خود را تأمین کند. اخراج داوان برای یک اردک در مقدماتی 1 در برابر مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) ، حق رای دادن مستقر در دهلی را با اختلاف 57 دوش متحمل شکست شد.

اخبار

با این حال ، آنچه را نمی توان انکار کرد ، توانایی بتسمن در اثبات اشتباه بودن منتقدان خود در عملکردهای تغییر دهنده بازی است که بیشترین اهمیت را دارد.

DC روز یکشنبه در مسابقه مقدماتی 2 در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی به مصاف SunRisers Hyderabad (SRH) می رود و مطمئناً اهمیت این مسابقه انگیزه دوان خواهد بود.

یک پیروزی به امتیاز دهی مستقر در دهلی کمک می کند تا در فینال مقابل MI ، یک فرصت برای جبران نمایش ضعیف خود در مسابقه قبلی در اختیار داشته باشد.

با این حال ، 34 ساله باید ابتدا درباره حیله و تغییراتی که رشید خان ، چرخنده SRH ، برای بامبول کردن ضامن ها استفاده می کند ، مذاکره کند.

رشید بالاترین مصرف کننده ویکت برای تیمش در دوره در حال انجام است و 19 ویکت را در 15 مسابقه با نرخ اعتصاب 18.94 در اختیار دارد. کریکت کریکت در افغانستان در IPL 2020 چندین اخراج مهم را به خود اختصاص داده است و مشتاق خواهد بود که داوان را به این لیست اضافه کند.

تبلیغ شده

با این حال ، افتتاحیه DC می تواند در روز او مخرب باشد ، که باعث می شود این مسابقه بین دو کریکت استثنایی یکی از آنها مراقب باشد.

(توجه: کلیه احترام به آمار iplt20.com)

مباحث ذکر شده در این مقاله