لیگ برتر: هری کین به عنوان تاتنهام هاتسپور به 150 باشگاه پیوست ، لستر سیتی بازی جهشی را انجام داد


هری کین در حالی که تاتنهام مدت کوتاهی مقام نخست لیگ برتر را از آن خود کرد قبل از اینکه توسط لستر در یکشنبه سکوی چوبی انتخاب شود ، به 150 باشگاه لیگ برتر پیوست. کین در پیروزی یک بر صفر مقابل وست بروم که در تلاش بود به پیروزی دیرهنگام دست یابد تا تیم ژوزه مورینیو را پس از چهارمین برد در پنج بازی لیگ بالاتر از ساوتهمپتون قرار دهد. اما جیمی واردی در این فصل تعداد گل های خود در لیگ برتر را به 8 گل رساند و از نقطه پنالتی مقابل ولوز گلزنی کرد در حالی که لستر با پیروزی 1-0 در رده نخست قرار گرفت.

اخبار

لیورپول قهرمان این شانس را دارد که روز آخر را پشت سر بگذارد اما آنها در حالی که آرسنال در اواخر مسابقه میزبان استون ویلا است ، در اتحاد با یک کار سخت مقابل منچسترسیتی روبرو می شوند.

فقط آلن شیرر و سرخیو آگوئرو در کمتر حضور کین که در 218 مین مسابقه خود به نقطه عطف رسید ، 150 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده اند.

مورینیو در تعریف و تمجید از مهاجم ستاره اش که در این فصل 10 پاس گل نیز در همه رقابت ها دارد ، بسیار مثر بود.

وی گفت: “وقتی شما در رابطه با مهاجمین به آمار می روید ، من همیشه می گویم که آمار باید چند گل گلزنی یک مهاجم باشد و آنچه که او برای تیمش انجام داده است در مسابقاتی که گل نزده است.”

“و بسیاری از مهاجمان تاریخ ، تعداد باورنکردنی گلهایی را که به ثمر می رسانند ، به اضافه صفر نشان می دهند.

“هری کین ، شما باید بگویید که این تعداد گل ، این تعداد پاس گل ، این تعداد توپ بازیابی شده ، این تعداد دوئل برنده شده است. این تعداد توپ که تیمش را در یک ست دفاعی نجات داد. این هری کین است. این اهداف به علاوه این و این و این و آن است. “

تلاش برجسته برای کین ، که روز پنجشنبه دویستمین گل تاتنهام خود را در تمام مسابقات برابر لودوگورتس به ثمر رساند ، پس از تلاش برای شکستن سرسخت آلبیون ، کاملاً به پایان رسید.

حمله مرگبار اسپرز

مورینیو برای اولین بار با کین ، گرت بیل و سون هئونگ مین در سه بازی مقابل خود شروع کرد و در حالی که دو نفر آخر ساکت بودند ، کین آماده بود تا سومین قهرمانی پیاپی تاتنهام در لیگ را به دست آورد.

اسپرز اکنون در هفت بازی گذشته خود در لیگ شکست نخورده است اما برای مدت طولانی در مقابل تیم وست بروم که هنوز فاقد قهرمانی در لیگ است ، در بهترین زمان خود قرار داشت.

سون یک موقعیت زودهنگام را هدر داد اما تیم میزبان از طریق کارلان گرانت ، کایل بارتلی و جیک لیورمور موقعیت های خودش را داشت.

تقریباً یک ساعت نگذشته بود که تاتنهام اولین شوت را به سمت هدف زد که انفجار از راه دور سرخیو رگیلون توسط سم جان استون ، دروازه بان آلبیون ، به بیرون رانده شد.

قبل از اینکه هوگو لوریس یک دفع عالی انجام دهد تا ضربه سر گرانت از روی کرنر فیلیپ کروینوویچ مهار شود ، آلبیون همچنان تهدیدی را در پی داشت و کانور گالاگر یک اعتصاب 25 قدم را شکست.

کین سرانجام در دقیقه 88 مقاومت آلبیون را شکست که پاس مت دوهرتی باعث بلاتکلیفی جانستون شد و کاپیتان انگلیس با ضربه سر به گوشه دور رسید.

در شروع 1400 GMT ، وردی از نقطه پنالتی قهرمان و شرور بود زیرا لستر به بالای جدول صعود کرد.

پس از اینکه مکس کیلمان پاس عرضی دنیس پرات را در منطقه به دست آورد ، لستر پس از 15 دقیقه گل وارددی را وارد دروازه کرد – پس از یک بررسی VAR –

اما هنگامی که جیمز جاستین در محوطه جریمه به زمین نیامد ، شانس گلزنی و نتیجه را به 2-0 تغییر داد.

گرگ ها پس از وقفه پیشرفت کردند و وسلی فوفانا برای انکار دانیل پودنس نیاز به یک تکل خوب داشت ، اما لستر همچنان در صدر قرار گرفت و پاتریشیو درایو واردی را برگرداند.

تبلیغ شده

تیم برندان راجرز هر سه امتیاز را حفظ کرد و پس از هشت بازی آنها را به 18 امتیاز رساند.

در فرم دیوگو جوتا یک نقطه شروع برای لیورپول به دست آمد زیرا یورگن کلوپ از یک تیم مهاجم نام برد که روبرتو فیرمینو ، محمد صلاح و سادیو مانه نیز در آن حضور داشتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله