لیگ برتر: میکل آرتتا می گوید فرصتی باورنکردنی در منچسترسیتی در انتظار آرسنال است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از رهبران لیگ برتر خود خواسته است که از یک “فرصت باورنکردنی” در سفر به نزدیکترین رقیب منچسترسیتی در روز چهارشنبه نهایت استفاده را ببرند. توپچی ها پنج امتیاز با سیتی رده دوم فاصله دارند اما دو بازی بیشتر از قهرمان فعلی انجام داده اند. هر چیزی غیر از اولین برد خارج از خانه مقابل سیتی از سال 2015، سرنوشت قهرمانی را در دستان پپ گواردیولا خواهد گذاشت. آرسنال در سه بازی اخیر خود در لیگ به تساوی رسیده است و این شک و تردید را در مورد اینکه آیا یک تیم جوان می تواند اولین قهرمانی باشگاه شمال لندن در لیگ برتر در 19 سال گذشته را به ارمغان بیاورد ایجاد کرده است.

اما آرتتا با مشاهده چندین پیروزی قابل توجه خارج از خانه در این فصل آرسنال، روز سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: “شب سخت و چالشی خواهد بود، بله، اما این فرصت برای ما باورنکردنی است.”

ما از ابتدا می دانستیم که شما می خواهید یک لیگ برتر را ببرید، باید به اسپرز بروید و آنها را شکست دهید، باید به چلسی بروید و باید آنها را شکست دهید.

این کاری است که ما انجام داده ایم، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم و اکنون باید به سیتی برویم و باید آنها را شکست دهیم – شما می خواهید قهرمان شوید، باید در این مسابقات پیروز شوید، به همین سادگی است. “

آرسنال دوباره بدون ویلیام سالیبا خواهد بود زیرا مدافع فرانسوی “هیچ پیشرفتی” در بهبودی از مصدومیت کمر نشان نداده است، در حالی که آرتتا همچنین فاش کرد که گرانیت ژاکا برای بازی در اتحاد مشکوک است.

کاپیتان سوئیس تساوی 3-3 روز جمعه مقابل ساوتهمپتون را به دلیل بیماری از دست داد و هنوز به تمرینات بازنگشته است.

– “بازی عظیم” – آرتتا که دو عنوان قهرمانی لیگ را به عنوان دستیار گواردیولا در سیتی به دست آورد، پیشنهاداتی را که نیاز به بازنگری اساسی در تاکتیک دارد نادیده گرفت.

هافبک سابق توپچی ها گفت که این مهم است که تیم بتواند خود را با شرایط متغیر در یک مسابقه وفق دهد.

او گفت: “این کاری است که ما در هر بازی در مناطق خاصی انجام می دهیم.” “آیا در مالکیت توپ، خارج از مالکیت، در انتقال، در شروع مجدد، ضربات ایستگاهی، وضعیت احساسی صحبت می کنید؟

“شما باید همیشه آن را تغییر دهید. هر حریفی چیزهای مختلفی را از شما می خواهد و سؤال می کند و فرصت های مختلفی به شما می دهد.

هیچ تفاوتی با آن تیم (سیتی) وجود ندارد، فقط بدیهی است که کیفیت حریف به اندازه هر جای دنیا خوب است.

آرتتا اضافه کرد که او زمان کمی برای این ایده دارد که مسابقه چهارشنبه یک مسابقه “برنده همه چیز را می گیرد” در رقابت قهرمانی.

این بازیکن 41 ساله اسپانیایی گفت: “اگر فردا شب برنده شویم، مطمئناً برنده نشده ایم.”

“این درصد کمی تغییر می کند، اما پنج بازی در این لیگ با بازی هایی که هنوز باید انجام دهیم، بسیار مشکل است.

ما از ابتدا می‌دانستیم که سیتی تیمی است که باید با لیورپول شکست بخورد، زیرا این تیم‌ها در چند سال گذشته انجام داده‌اند.

ما می‌خواستیم تا جایی که می‌توانیم این شکاف را کم کنیم و پا به پای آنها هستیم.

“ما می دانیم که بازی بزرگی خواهد بود. آیا این فصل را مشخص می کند؟ پاسخ منفی است.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله