لیگ برتر: لیورپول جرقه حزب آنفیلد را برای پیوستن به تاتنهام در اوایل


روز یکشنبه لیورپول این سبک را برای هواداران بازگشت خود تغییر داد و پس از اپیزود دیگری از نمایش Son Heung-min و هری کین ، 4-0 تیم Wolves را شکست داد و در بالای لیگ برتر به تاتنهام پیوست. شاگردان یورگن کلوپ از زمان پایان انتظار 30 ساله خود برای تاجگذاری به عنوان قهرمان انگلیس ، فرصت بازی در مقابل هواداران خود را نداشتند اما وقت از دست رفته را جبران کردند. “هرگز تنها نخواهی رفت” در اطراف آنفیلد به صدا درآمد که 2000 هوادار خانگی – حداکثر مجاز طبق قوانین ویروس کرونا – شاهد اعتصاب های محمد صلاح ، جورجینیو ویجنالدوم ، جوئل ماتیپ و یک گل به خودی بود.

اخبار

پیش از این ، اسپرز ژوزه مورینیو در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور متزلزل آرسنال را با نتیجه 2-0 شکست داد و لستر ، که روز را در رده چهارم به پایان رساند ، دیر ضربه زد تا شفیلد یونایتد از صعود را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

لیورپول و ولوز در ضد حمله در اوایل بازی در اواخر بازی در آنفیلد خطرناک به نظر می رسیدند ، وقتی که صلاح روی خطای کونور کوادی ، کاپیتان گرگ ها صاحب توپ شد ، تیم میزبان پیش افتاد.

اندکی قبل از پایان ساعت واینالدوم با یک ضربه فر زیبا و شگفت انگیز نتیجه را 2-0 کرد و ماتیپ با ضربه سر از فاصله نزدیک بازی را به بیرون از گرگ ها رساند تا گل به خودی دیرهنگام نلسون سمدو برسد.

لیورپول اکنون در 32 بازی گذشته خود در لیگ داخلی 31 پیروزی کسب کرده و 93 گل به ثمر رسانده در حالی که فقط 25 گل دریافت کرده است.

یک کلوپ احساسی به بی بی سی گفت: “این بازی ، جو ، خیلی خوب بود که من غول غبار داشتم.” “آنها” شما هرگز به تنهایی قدم نخواهید زد “را شروع کردند – واقعاً خوب. من هرگز نمی دانستم که این احساس خوب است.

“این از ماه فوریه آغاز شد و ما منتظر بودیم تا عادی را برگردانیم. عادی خوب است – فکر نمی کنم ما آنقدر قدر آن را بدانیم. بسیار بسیار تأثیرگذار بود.”

دوتایی کشنده

مسابقه اسپرز و آرسنال با تسلط سون و کین برگزار شد که در این فصل دفاعی را خرد کرده اند.

تاتنهام در دربی شمال لندن در دقیقه 13 با یک گل شگفت انگیز از کره جنوبی ، که پس از آزاد شدن از سمت چپ توسط کین ، یک تلاش درخشان از راه دور را به گوشه بالای دروازه داد ، به برتری رسید.

تیم میزبان که در مقابل هواداران هم بازی می کرد ، در وقت استراحت نیمه وقت اختلاف را دوبرابر کرد و در این بین رقبای محلی خود را از هم جدا کرد.

جیووانی لو سلسو در پسر بازی کرد ، که زودتر به عقب برگردید تا کین را از نزدیک دور کند.

سون و کین اکنون 31 گل در لیگ برتر ترکیب کرده اند ، که بعد از دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد (36) چلسی دومین گل در بین سایر زوجین است.

تاتنهام که از روز افتتاحیه فصل در یک مسابقه لیگ شکست نخورده است ، اکنون پس از 11 مسابقه 24 امتیاز دارد ، با لیورپول و دو امتیاز بالاتر از چلسی است.

مورینیو ستاره فوروارد خود را برای کمک همه جانبه آنها ستود.

وی در گفتگو با Sky Sports گفت: “هری کین توپ های خود را در جعبه پاکسازی می کند ، سانی در 60 دقیقه اول به عنوان یک وینگر و سپس یک مهاجم دوم – این فقط هدف گلزنی و بازیکنان کلاس جهانی نیست.” “این در مورد این است که بچه های خوبی باشید و تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهید.

“ما بزرگ شدیم. من می توانم تصور كنم كه بسیاری از مردم می توانند سه مسابقه پشت سر هم را تصور كنند – برابر منچسترسیتی ، چلسی و آرسنال – لحظه ای برای ما خواهد بود كه امتیاز را رها كنیم و به” عادی “برگردیم اما ما این كار را نكردیم به “عادی بودن” برگردید ، ما آنجا هستیم. “

در مقابل ، آرسنال پس از ششمین شکست فصلی خود اکنون در پانزدهم جدول لیگ برتر است و برای گلزنی ها سخت تلاش می کند.

لستر در چهار مسابقه در یک مسابقه بدون برد برامال لین به چهار بازی بدون برد پایان داد تا تیغه ها را به بازگشت به چمپیونشیپ نزدیک کند.

باشگاه ها در مناطق ردیف سه انگلیس ، با محدودیت های شدیدتر ویروس کرونا ، هنوز هم باید پشت درهای بسته بازی کنند ، در حالی که مناطق دو ردیف مانند لندن و لیورپول می توانند تا 2000 نفر جمعیت داشته باشند.

جیمی وردی خونسردی خود را هنگام تک به تک حفظ کرد و آرون رامسدیل را با یک ضربه پای راست با اعتماد به نفس در دقیقه 90 شکست داد.

تبلیغ شده

قبل از اینکه اولی مک برنی گل تساوی را برای شفیلد یونایتد به ثمر برساند ، ایوز پرز مردان برندان راجرز را جلو انداخته بود که حالا از 11 بازی فقط یک امتیاز دارد.

در اولین مسابقه روز ، ویلفرید زاها و کریستین بنتکه هر دو گل زدند در حالی که کریستال پالاس وست بروم را مجبور به پرداخت کارت قرمز نیمه اول ماتئوس پریرا در جریان 5-1 در هاورث کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله