لیگ برتر لانکا 2020: شهید آفریدی پرواز را از دست می دهد ، ممکن است اولین مسابقه گلادیاتورهای گال را از دست بدهد


در آستانه لیگ برتر آینده لانکا (LPL) ، شهید افریدی همه کاره سابق پاکستان روز دوشنبه پرواز خود به سریلانکا را از دست داد و در نتیجه ممکن است اولین بازی Galle Gladiators را در این مسابقات از دست بدهد. هرگاه افریدی در سریلانکا فرود بیاید ، مجبور به گذراندن دوره قرنطینه اجباری خواهد شد و در نتیجه ممکن است مسابقات اولیه گلادیاتورها را از دست بدهد. افریدی در توییتی نوشت: “امروز صبح پروازم را به کلمبو از دست ندادم. جای نگرانی نیست ، من به زودی برای شرکت در LPL برای گلادیاتورهای گال حضور خواهم داشت. منتظر پیوستن به هم تیمی هایم هستم.”

اخبار

اگر آفریدی واقعاً مسابقات را از دست بدهد ، پس از آن بانوکا راجاپاکسا هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت. Galle Gladiators اولین بازی خود را در تاریخ 27 نوامبر برابر Jaffna Stallions انجام می دهد.

پیش از این ، Galle Gladiators افریدی را به عنوان کاپیتان و استعداد داخلی Bhanuka Rajapaksa را به عنوان معاون خود در لیگ برتر آینده لانکا (LPL) منصوب کرده بود.

افریدی آخرین بار در مرحله پلی آف سوپرلیگ پاکستان که اخیراً به پایان رسید حضور داشت. او در دو بازی سه ویکت گرفت و 12 دوش به دست آورد برای سلطان سلطان.

فصل افتتاحیه LPL با وجود بازیکنان ستاره ای از جمله کریس گیل ، لاسیت مالینگا و سایر بازیکنان از مسابقات ، این هفته آغاز می شود.

در LPL ، پنج تیم حق امتیاز ، به نام های کلمبو ، کندی ، گاله ، دامبولا و یافنا در 23 مسابقه به رقابت می پردازند.

تبلیغ شده

کلمبو در تاریخ 26 نوامبر در بازی افتتاحیه LPL در استادیوم بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا در هامبانوتا به مصاف کندی می رود.

نیمه نهایی 13 و 14 دسامبر برگزار می شود. فینال 16 دسامبر برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله