لیگ برتر لانکا: گلادیاتورهای گال ، شهید افریدی را به عنوان کاپیتان منصوب می کنند

لیگ برتر لانکا: گلادیاتورهای گال ، شهید افریدی را به عنوان کاپیتان منصوب می کنند

شهید افریدی در مرحله پلی آف سوپرلیگ پاکستان بازی کرد© خبرگزاری فرانسه


گلیداتورهای گال ، شهید آفریدی همه کاره سابق پاکستان را به عنوان کاپیتان و استعداد داخلی ، بانوکا راجاپاکسا را ​​به عنوان معاون خود در لیگ برتر آینده لانکا (LPL) منصوب کرد. با استفاده از توییتر این حق رای نوشت: “#GalleGladiators نام سوپراستارSAfridiOfficial را به عنوان کاپیتان و #BhanukaRajapaksa را به عنوان معاون کاپیتان” افریدی آخرین بار در مرحله پلی آف سوپرلیگ پاکستان که اخیراً به پایان رسید حضور داشت. او سه ویکت را اسکلت کرد و در دو بازی 12 بازی برای تیم سلطان سلطان به ثمر رساند. کریکت سریلانکا (SLC) روز شنبه گفت ، این مسابقات سیاست تحمل صفر در برابر هرگونه تخلف را در پیش خواهد گرفت.

اخبار

واحد مبارزه با فساد کریکت سریلانکا (SLC ACU) با همکاری شورای مبارزه با فساد شورای بین المللی کریکت (ICC ACU) طرح های مبارزه با فساد در LPL 2020 را اجرا می کنند و مقامات مربوطه در هر مسابقه حضور و هوشیاری خواهند داشت ، رویداد و ، توابع رسمی در طول مسابقات در محل برگزاری و هتل.

شرکت کنندگان ، (بازیکنان و مسئولان) لیگ موظفند هرگونه رویکرد فساد آمیز را گزارش دهند ، همانطور که برای مدیران ضد فساد (ACMs) منصوب شده برای LPL اتفاق می افتد ، و با چنین گزارشاتی توسط ضد واحد فساد در محل

فصل افتتاحیه LPL هفته آینده با وجود اینکه بازیکنان ستاره ای از جمله کریس گیل ، لاسیث مالینگا و دیگران از مسابقات خارج شده اند ، هفته آینده آغاز می شود. در LPL ، پنج تیم حق امتیاز ، به نام های کلمبو ، کندی ، گاله ، دامبولا ، و یافنا در 23 مسابقه به رقابت می پردازند.

تبلیغ شده

کلمبو در تاریخ 26 نوامبر در بازی افتتاحیه LPL در استادیوم بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا در هامبانوتا به مصاف کندی می رود.

هر روز تا نیمه نهایی 13 و 14 دسامبر دو سر وجود دارد. فینال 16 دسامبر برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله