لیگ برتر لانکا: شهید افریدی برای “اورژانس شخصی” به پاکستان بازگشت

لیگ برتر لانکا: شهید افریدی برای بازگشت به پاکستان

انتظار می رود که شهید آفریدی به جای Bhanuka Rajapaksa جایگزین شود.© توییتر


شهید افریدی ، بازیکن پیشگام و همه جانبه پاکستان ، که در حال حاضر در لیگ برتر لانکا (LPL) بازی می کند ، برای حضور در “” شرایط اضطراری شخصی “به خانه برمی گردد. افریدی گفت که “پس از رسیدگی به شرایط” دوباره به تیم خود Galle Gladiators ملحق خواهد شد. افریدی در توئیت خود نوشت: “متأسفانه من یک اورژانس شخصی دارم تا به خانه برگردم. من بلافاصله پس از برطرف شدن شرایط به تیم خود در LPL باز خواهم گشت. بهترین ها.” به گزارش ESPNcricinfo ، وی در ابتدا در 24 نوامبر وارد سریلانکا شده بود ، اما پس از آزمایش نشان داد که او دارای آنتی بادی برای COVID-19 است ، اما اجازه داده شد در زمین بازی کند و در 27 نوامبر بازی کند.

اخبار

اگرچه خروج وی ، پس از شروع ضعیف LPL ، تیمش را بدون کاپیتان خود ترک می کند. گلادیاتورها تنها تیم تورنمنت هستند که موفق به ثبت پیروزی نشده اند. به احتمال زیاد معاون کاپیتان ، بانوکا راجاپاکسا ، زمام امور را از آفریدی می گیرد. فینال این مسابقات در تاریخ 16 دسامبر برگزار خواهد شد.

تبلیغ شده

آفریدی که مسئول مسئولیت Galle Gladiators در LPL است ، فقط یک عضو ارشد تیم نیست ، همچنین انتظار می رود در طول لیگ از استعدادهای جوان راهنمایی کند. و 40 ساله خوشحال است که تجربه ای را که از بازی 27 تست ، 398 ODI و 99 T20I برای پاکستان کسب کرده است ، به منصه ظهور می رساند.

“این یک لیگ جدید است و از نظر سریلانکا ، یک تورنمنت بسیار مهم برای رشد بازی در کشور جزیره است. این یک قدم بزرگ به جلو است و من کاملاً مطمئن هستم که این یک رویداد عالی خواهد بود. در مسابقات مانند این ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که به برخی از بازیکنان جوان کمک می کنیم تا رشد کنند. استعدادهای محلی خوبی نیز وجود دارد و من می خواهم از هر راهی که بتوانم کمک کنم. بازگرداندن چیزی به بازی همیشه عالی است ” به ANI گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله