لیگ برتر: سوپر ساب گرت بیل تاتنهام را به مرحله دوم می فرستد


ژوزه مورینیو صبر گرت بیل را صبر کرد تا منتظر بماند تا شانس خود را بدرخشد بعد از بیرون آمدن از نیمکت برای پیروزی 2-1 مقابل برایتون که اسپرز را به مقام دوم لیگ برتر رساند ، به گل برسد. بیل در دوره دوم طلسم خود در باشگاهی که برای دریافت رکورد جهانی برای پیوستن به رئال مادرید در سال 2013 ترک شد ، در لیگ شروع نمی شود. اما بازیکن 31 ساله بی رحمی خود را در مقابل دروازه باقی مانده با ضربه سر قدرتمند 17 دقیقه نشان داد از زمان مطمئن باشید که مردان مورینیو در یک مسابقه جنجالی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور سر نخورده اند.

اخبار

مورینیو گفت: “گرت بیل بسیار پایدار ، بسیار بالغ است ، او بدن خود را بهتر از هر کس می شناسد.” “ما می دانیم که کجا می خواهیم برویم و او در آن سفر با ما است.”

مداخله مرد ولزی باعث کاهش خشم گل تساوی برایتون شد که توسط طارق لمپتی به ثمر رسید.

پیش از آنکه توپ به لمپی برسد ، به نظر می رسید Pierre-Emile Hojbjerg به وضوح توسط سولی مارچ خطا شده باشد ، که برای اولین گل خود در این گوشه توپ را به گوشه دور فرستاد.

با این حال ، گراهام اسکات داور بازی پس از بررسی این حادثه در مانیتور زمین بازی ، در تصمیم اصلی خود مبنی بر عدم دادن ضربه ایستگاهی تاتنهام ایستاد.

مورینیو افزود: “احتمالاً داور باید به كنفرانس مطبوعاتی برود و توضیح دهد. او وقت داشت به صفحه نمایش برود تا فقط او بتواند دلیل این هدف را توضیح دهد.”

گل تساوی در حالی که اسپرز به لطف پنالتی نیمه اول هری کین در نیمه اول منجر به گلزنی شد ، در حالی که برایتون از ضربه ایستگاهی محروم شد.

کین توسط آدام لالانا ، هم تیمی سابق انگلیس پوشانده شد ، اما پس از اینکه اسکات در ابتدا از روی ضربه ایستگاهی از کنار محوطه جریمه صاحب ضربه شد ، از طرف VAR به او دستور داده شد که این خطا درون محوطه جریمه رخ داده است.

در نتیجه ضربه ایستگاهی شک و تردید کمتری وجود داشت زیرا کین در فرم با خونسردی 199 گل خود را از تاتنهام ارسال کرد.

این یک داستان آشنا برای برایتون بود زیرا دو برد بدون پیروزی آنها به شش بازی کشیده شد ، علی رغم اینکه در مدت طولانی لذت بیشتری از بازی بردند.

گراهام پاتر نمی توانست شانس خود را باور کند ، هنگامی که ضربات پنالتی توسط لاترو تروسارد توسط مت دوهرتی در انتهای دیگر مجازات نشد.

سپس مورینیو داوری را نفرین کرد زیرا برای اولین بار در این فصل لیگ برتر داوری پس از دیدن تکرار یک حادثه برای گل تساوی برایتون ، در تماس اولیه خود ایستاد.

اریک لاملا در حالی که ناگهان اسپرز به دنبال یک برنده شد ، با یک تلاش دور از تیر دروازه را شلیک کرد.

20 دقیقه از زمان او گذشته بازیکن آرژانتینی با بیل جایگزین شد و بازیکن تیم تعویضی تنها سه دقیقه طول کشید تا تأثیر خود را بگذارد وقتی او با سانتر پاس اینچ هم تیمی سابق مادریدی خود سرجیو رگیلون روبرو شد.

بیل گفت: “این یک احساس عالی است.” “من فقط می خواهم بیایم و برای تیم تأثیر بگذارم.

“همه در مورد بازی فردی صحبت می کنند ، اما من همیشه گفته ام که من یک بازیکن تیم هستم. مهمترین چیز جمعی است.”

اسپرز می توانست بالای جدول باشد اگر چهار ثانیه در آخرین بازی های خانگی خود مقابل نیوکاسل و وستهم در چهار ثانیه لیگ قهرمانان چهار امتیاز دور نیندازد.

این بار آنها صبر کردند تا در دو نقطه لیورپول در قله حرکت کنند ، اما مورینیو و بیل هر دو در مورد چالش عنوان قهرمانی صحبت نکردند.

بیل گفت: “ما می دانیم كه زیاد مجذوب نشویم ، تیم های زیادی وجود دارد.”

در همین حال مورینیو با تنها سه امتیاز اسپرز از نیوکاسل در یازدهم از عمق پرواز برتر انگلیس استقبال کرد.

تبلیغ شده

مورینیو افزود: “در سال 2004 وقتی به انگلیس آمدم ، مسابقات خاصی برگزار شد که تیم های برتر می دانستند سه امتیاز است – نه بیشتر”.

“اکنون این بهترین لیگ در جهان است ، نه فقط به دلیل شش تیم برتر ، برای هر تیم. لیگ برتر ، همه نزدیک است. اگر دو امتیاز را کاهش دهیم ، می توانیم هفتم ، هشتم نهم باشیم. لیگ برتر زیبا است “

مباحث ذکر شده در این مقاله