لیگ برتر: ساحل منچستر سیتی گذشته برنلی با سهولت


منچستر سیتی چکمه های تیراندازی خود را پیدا کرد در حالی که ریاض محرز با شکست 5 بر 0 برنلی هت تریک کرد تا دوباره به پیروزی در لیگ برتر برگردد. شاگردان پپ گواردیولا در هفت بازی قبلی خود در لیگ تنها هفت گل به ثمر رسانده بودند تا قبل از شروع بازی در رده 14 جدول قرار بگیرند. اما برای چهارمین دیدار متوالی از اتحاد ، برنلی پنج بار نتیجه را واگذار کرد زیرا سیتی با یک بازی در اختیار داشت و در شش امتیاز رهبران لیگ ، لیورپول قرار گرفت.

اخبار

ماهرز یکی از چهار تغییری بود که گواردیولا از پیروزی یک بر صفر در المپیکاکوس در اواسط هفته ایجاد کرد و باعث شد سیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان جا بگیرد و بیشترین شانس خود را برای شروع با رحیم استرلینگ روی نیمکت ذخیره کرد.

هنگام جابجایی پاس کوین دی بروین ، الجزایری در شش دقیقه دروازه سیل را باز کرد.

Mahrez سپس یک دفاع خاموش برنلی را از دست داد ، زیرا قبل از رقصیدن در سه چالش و شلیک دور دروازه ، روی دروازه کایل واکر قرار گرفت.

در نیمه هفته استراحت نادر به دی بروین داده شد و بلژیکی با یک پاس گل دیگر برای بنیامین مندی در بهترین زمان خود قرار گرفت تا اولین گل خود را در طول سه سال از ورودش به موناکو به ثمر برساند.

مدافع چپ فرانسوی با محکم کردن پاس د بروین از روی بیلی پیکاک فارل ، که اولین حضور در لیگ برتر را داشت و در غیاب نیک پاپ ، ملی پوش انگلیس فراموش شد ، یک بازی عالی انجام داد.

پس از تلاش های سیتی برای گلزنی در هفته های اخیر ، میزبان پس از وقفه به جای صرفه جویی در انرژی خود برای یک برنامه شلوغ پیش رو ، مطمئن شد که پس از وقفه ، پول نقد را پرداخت می کند.

فران تورس از زمان به خدمت گرفتن از والنسیا در لیگ قهرمانان پرکار بوده است ، اما سرانجام این بازیکن اسپانیایی حساب کاربری خود را در لیگ برتر با پایان هوشمندانه از اخراج گابریل ژسوس باز کرد.

سپس تورس با فیل فودن جایگزین شد و با اولین لمس خود ، فودن تهیه کننده مهریز بود تا هت تریک خود را به روشی غیر مشخص با یک ضربه سر گلوله در پشت پست انجام دهد.

تبلیغ شده

VAR پس از آنکه توپ را به دروازه خود تبدیل کرد ، برای نجات عیسی با گلزنی آفساید مقابل مهاجم برزیلی ، به نجات پیکاک فارل رسید ، قبل از اینکه د بروین دیرهنگام دروازه را بشکند.

با این حال ، پنج گل برای مردان گواردیولا کافی بود تا این پیام را ارسال کنند که در یک مسابقه قهرمانی گسترده نیستند ، به ویژه با مسابقات مطلوب که فولهام ، وست بروم و نیوکاسل نیز قبل از Boxing Day به دیدار اتحاد می روند. .

مباحث ذکر شده در این مقاله