لیگ برتر: دومینیک کالورت لوین در دبل همانطور که اورتون فولام را شکست داد


دومینیک کالورت- لوین پس از فقط 42 ثانیه گلزنی کرد در حالی که اورتون با برتری 3-2 مقابل فولام به روند باخت خود پایان داد ، در حالی که لیورپول مصدوم و آسیب دیده خود را برای دیدار حساس روز یکشنبه خود با لستر آماده کرد. Calvert-Lewin فرم خوب خود را حفظ کرد تا شاگردان کارلو آنچلوتی را در دقیقه یک در Craven Cottage جلو بیاندازد. بابی دکوردووا-رید برای فولام گل تساوی را به ثمر رساند ، اما مهاجم انگلیس ، کالورت لوین ، دوباره گلزنی کرد و عبدالله دوکوره سومین گل اورتون را قبل از نیمه وقت به دست آورد. Ruben Loftus-Cheek در نیمه دوم اختلافات را کاهش داد ، اما اورتون برای اولین بار در 5 بازی لیگ موفق به پیروزی شد. بعد از سه بازی باخت ، اورتون در رده ششم قرار گرفت.

اخبار

اورتون با بازگشت ریچاریلیسون پس از محرومیت سه مسابقه ، تیم آنچلوتی در این فصل بدون شکست ، مهاجم برزیلی ، کالورت لوین و جیمز رودریگز شکست خوردند.

با انرژی مناسب از ترمیم سه تهاجمی خود ، اورتون شروع عالی را آغاز کرد.

دکوردووا-رید توپ را دور کرد و ریچارلیسون قبل از شوت زدن روی پاس کم ، به منطقه فولام راه یافت.

Tosin Adarabioyo یک هش از تلاش خود برای پاکسازی انجام داد و Calvert-Lewin برای دوازدهمین گل فصل خود همراه شد.

فولام در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشاند که پاس تام کایرنی دکوردووا-رید را به بیرون کشید و او از یری مینا راحت شد تا نتیجه جالبی را پشت سر جوردن پیکفورد بگذارد.

اما اورتون پاسخ داد در حالی که کالورت لوین در دقیقه 29 دوباره گلزنی کرد.

دویدن جذاب الکس ایوبی در دفاع فولام را گشود و جیمز لوکاس دینه را پیدا کرد که پاس او Calvert-Lewin را برای یک فاصله کلینیکی از فاصله نزدیک یافت.

دفاع نادرست فولام تمام انگیزه ای بود که اورتون برای ادامه حرکت به جلو نیاز داشت و آنها در دقیقه 35 دوباره به گل رسیدند.

Digne وقت و فضا برای عبور از چپ داشت و تحویل او توسط Doucoure انجام شد ، زیرا تحت هدایت او از کنار Areola تحت فشار نبود.

در دقیقه 68 وقتی بن گودفری با ضربه پنالتی روی Ruben Loftus-Cheek یک پنالتی داد ، فولام فرصتی را برای بازی برگشت.

آدمولا لوکمن در بازی قبلی فولام از روی نقطه خجالت از دروازه مقابل وستهم غافل شد ، بنابراین ایوان کاوالیرو پا به میدان گذاشت اما وینگر با زدن ضربه خود لیز خورد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

Loftus-Cheek در دقیقه 70 وقتی با پاس لاکمن روبرو شد با ضربه ای که از مینا دور شد روحیه فرو رفتن فولام را بالا برد.

فولام پس از سومین شکست در چهار بازی ، یک مکان بالاتر از منطقه سقوط باقی مانده است.

فرصت عظیم

بازی روز در آنفیلد است ، جایی که لستر می تواند تاتنهام را در بالای جدول جای دهد اگر بتواند قهرمان لیورپول را که با پیروزی به رده دوم صعود می کند ، شکست دهد.

منابع دفاعی لیورپول که از مدتها پیش به دلیل مصدومیت طولانی مدت به ویرجیل ون دایک دچار ناراحتی شده بودند ، در وقفه بین المللی با جو گومز که برای باقی مانده از فصل کنار گذاشته شد ، بیشتر تخلیه شدند.

ترنت الكساندر-آرنولد برای دو هفته دیگر غایب است ، در حالی كه جوردن هندرسون پس از گرفتگی عضله برای انجام وظیفه بین المللی ، دچار یك مصدومیت است.

محمد صلاح بهترین گلزن نیز پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا در زمان حضور در مصر غایب خواهد بود.

یک فرصت عظیم برای سرمربی سابق لیورپول ، برندان راجرز ، برای تبدیل شدن به اولین مرد هدایت تیم مهمان برای قهرمانی در لیگ در آنفیلد از آوریل 2017 وجود دارد ، بدون نگرانی از نظر آسیب دیدگی برای روباه های رده سوم.

تبلیغ شده

بازنشستگی جیمی واردی از وظیفه انگلیس به این معنی است که بهترین گلزن لستر دو هفته مرخصی داشته است ، در حالی که راجرز می تواند ریکاردو پریرا و تیموتی کاستاگن را به دلیل مصدومیت بازگرداند.

در سایر بازی های یکشنبه ، شفیلد یونایتد به مصاف وستهام می رود و لیدز میزبان آرسنال است.

مباحث ذکر شده در این مقاله