لیگ برتر برای جلوگیری از “آواز بیش از حد” به هواداران بازگشت می گوید

لیگ برتر به طرفداران بازگشت خود می گوید تا از این کار خودداری کنند

حامیان باید یک پرسشنامه بهداشتی و بررسی درجه حرارت صورت را در زمین تکمیل کنند.© توییتر


روسای لیگ برتر به هواداران هشدار داده اند كه از زمان مارس شنبه برای اولین بار كه هواداران به مسابقات برتر انگلیس برمی گردند ، از “آواز بیش از حد” و بغل كردن خودداری كنند. وستهام در اولین استقبال از منچستریونایتد در این فصل میزبان اولین بازی برتر پرواز انگلیس خواهد بود. محدودیت های دولت به این معنی است که فقط 2،000 هوادار اجازه تماشای این بازی را در ورزشگاه لندن دارند که در 1730 به وقت گرینویچ آغاز می شود. بازی چلسی در برابر استمفوردبریج در لیدز که از ساعت 2000 GMT آغاز می شود نیز 2000 هوادار در آن حضور خواهد داشت. لیگ برتر روز شنبه مشاوره ای در مورد اقدامات ایمنی صادر کرد ، از جمله هشدار هواداران مبنی بر اینکه در صورت گلزنی تیمشان از این موضوع خسته نشوند.

اخبار

این توصیه می گوید: “هواداران می توانند جشن بگیرند اما باید از نظر اجتماعی از افراد خارج از حباب اجتماعی خود فاصله بگیرند.”

“باید از در آغوش گرفتن طرفداران دیگر و افراد بالای پنج نفر استفاده کرد و از هواداران خواسته می شود که نسبت به اطرافیان خود احترام بگذارند ، از جمله جلوگیری از فریاد یا آواز بیش از حد.”

در بیانیه لیگ برتر آمده است که باشگاه ها حضور هواداران را که از زمان خاموش شدن ویروس کرونا در ماه مارس غایب بودند ، از دست داده اند.

حامیان باید یک پرسشنامه بهداشتی و بررسی درجه حرارت صورت را در زمین تکمیل کنند. آنها همچنین باید از پوشش صورت استفاده کنند.

به جز خانواده ها یا “حباب های خانگی” ، طرفداران در صندلی های با فاصله اجتماعی خواهند نشست.

تبلیغ شده

لندن و لیورپول از جمله مناطقی هستند که بر اساس نرخ Covid-19 در گروه Tier-2 قرار گرفته اند ، به این معنی که حداکثر 2000 هوادار می توانند در مسابقات شرکت کنند.

اما باشگاه های مستقر در مناطق Tier-3 ، مانند منچستر و بیرمنگام ، هنوز مجاز به باز کردن دروازه خود نیستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله