لیگ برتر بدمینتون: فصل ششم به دلیل شیوع COVID-19 به تعویق افتاد


ششمین دوره رقابت های لیگ برتر بدمینتون (PBL) جمعه ، با در نظر داشتن سلامتی و ایمنی بازیکنان در میان بیماری همه گیر COVID-19 ، به سال آینده موکول شد. این لیگ که یکی از بالاترین مسابقات بدمینتون در جهان است ، در ابتدا قرار بود در هفته آخر دسامبر در دهلی ، بمبئی و پونا برگزار شود. با این حال ، SportzLive ، دارنده مجوز رسمی لیگ تحت حمایت انجمن بدمینتون هند (BAI) ، به دلیل شرایط حاکم تصمیم به تعویق انداختن این مسابقات گرفت.

اخبار

با بازگشت تدریجی دنیای ورزش به پیست ، برگزارکنندگان مشتاق هستند تا سال آینده فصل را برگزار کنند. “ما پنج سال گذشته خوش شانس بوده ایم که در دسامبر-ژانویه پنجره ای روبرو می شویم اما COVID زندگی را زیر و رو می کند. سفرهای بین المللی نیز تا 31 دسامبر ممنوع است بنابراین این نیز یک مشکل است. ما باید در مورد ایمنی بازیکنان در این موارد فکر کنیم. بارها ، “پراساد مانگیپودی ، دکتر ، SportzLive به PTI گفت.

PBL یک لیگ جهانی بدمینتون مورد جستجو است و دارای تیم های دارای شش حق رای دادن است که در قالب خانه و خارج از خانه رقابت می کنند. پنجمین دوره این مسابقات از 20 ژانویه تا 9 فوریه در چهار شهر اوایل سال جاری برگزار شد.

مانگیپودی امیدوار است که محدودیت های سفر بین المللی کاهش یابد و سال آینده با اعلام واکسن ها اوضاع بهتر شود. “دوره امسال در شهرهایی مانند پونا ، بمبئی ، دهلی که بیشترین آسیب را دیده اند اتفاق می افتاد. همچنین مسابقات آسیا در ژانویه و سپس مقدماتی المپیک برگزار می شود ، اما ما امیدواریم که میزبان مسابقات بین المپیک و پایان آخرین مقدماتی باشد. مسابقات در ماه مه. ”

“سپس می توانیم برخی از بازیکنان اصلی ، از جمله بازیکنان متصل به توکیو ، را که ممکن است این مسابقه را به عنوان یک تمرین مسابقه قبل از بازی ها بدست آورند ، زیرا شما 5-6 مسابقه را در این مسابقات تضمین کرده اید.”

“اما ما باید صبر کنیم و تماشا کنیم ، در حال حاضر چیزی نمی توانیم بگوییم. به امید یک بار واکسن زدن در ژانویه تا فوریه ، همه چیز روشن خواهد شد و ما می توانیم یک تاریخ را قفل کنیم.”

تبلیغ شده

Open Open دانمارک (اکتبر) تنها رویداد بین المللی است که امسال از اوپن انگلیس در ماه مارس برگزار شده است.

با توجه به بیماری همه گیر ، BWF برنامه آسیای خود را برای سال آینده مجدداً برنامه ریزی کرده بود و مسابقات آسیا اوپن I برای 12 تا 17 ژانویه برگزار شد ، و پس از آن Asia Open II از 19 تا 24 ژانویه و فینال تور جهانی BWF از 27 تا 31 ژانویه برگزار شد. .

مباحث ذکر شده در این مقاله