لیگ اروپا: آرسنال در بازگشت هواداران به فوتبال سطح بالا در انگلیس پیروز شد


برای اولین بار پس از 270 روز ، هواداران دوباره به زمین لیگ برتر بازگشتند زیرا آرسنال برای پیروزی معمول 4-1 لیگ اروپا مقابل راپید وین ، از 2000 طرفدار خود در امارات استقبال کرد. جمعیت کم در یک استادیوم با ظرفیت 60،000 نفر با وجود فرم ضعیف توپچی ها در اواخر لیگ برتر انگلیس ، بین دو جایگاه و روحیه بسیار خوب فاصله داشت. میکل آرتتا ، مربی آرسنال گفت: “من خوشحالم که طرفداران خود را تغییر می دهند و آنها تفاوت زیادی ایجاد می کنند. “ما 2000 نفر داشتیم اما آنها بلند بودند و تیم را حمایت می کردند ، بنابراین از آنها برای آمدن و تلاش تشکر می کنند.”

اخبار

در خارج از زمین قبل از شروع مسابقه هواداران با احترام به کسانی که در خط مقدم در حال مبارزه با ویروس کرونا در سرویس بهداشتی بودند ، برچسبی با عنوان “سرانجام خانه ، متشکرم NHS” را در دست داشتند.

آخرین مسابقه خانگی آرسنال با حضور در ماه مارس قبل از توقف سه ماهه این ورزش به دلیل شیوع بیماری همه گیر بود.

از زمان بازگشت در ماه ژوئن ، فوتبال برتر انگلیس پشت درهای بسته بازی می شود و هواداران آرسنال از دیدن تیم های خود در جام حذفی و Community Shield در ومبلی غافل می شوند.

جاوید سینگ گفت: “9 ماه از آخرین بازی گذشته است.” “من هیجان زده هستم ، این یک بازی لاستیکی مرده است اما بازگشت به استادیوم خوب است. دیدن یک بازی حضوری بسیار عالی است.”

علیرغم اینکه آرسنال قبلاً جایگاه خود را در مرحله حذفی لیگ اروپا رزرو کرده بود ، از هواداران خواست که یکی از خوش شانس ترین بازیکنان دروازه بان باشد که صبح روز شنبه وب سایت باشگاه سقوط کرد.

دن اندرسون ، که به طور عادی با برادرش در این بازی حضور داشت ، گفت: “این یکی از آن بازیهایی است که شما نگاه خواهید کرد که ما اولین ها در ورزشگاه بودیم.”

“این تازه به حالت عادی رسیده است. شما تمام هفته سخت کار می کنید و این پاداش را دارید که بتوانید آخر هفته یا شب به یک بازی بروید همان چیزی است که می خواهید.”

با این حال ، این بازگشت به حالت عادی برای همه نبود. میخانه هایی که معمولاً در روز مسابقه در اطراف استادیوم مملو از هواداران می شوند ، درحالی که لندن همچنان تحت محدودیت های سطح دو قرار دارد ، بسته بودند به این معنی که الکل بدون غذا قابل تهیه نیست

محدودیت ها در سایر مناطق انگلیس در سطح سه مانند منچستر و بیرمنگام که طرفداران آن همچنان در آن خاموش هستند ، حتی شدیدتر است.

کاپیتان آرسنال ، پیر-امریک اوبامیانگ در ویدئویی که قبل از شروع بازی پخش شد ، گفت: “فوتبال همه چیز به شما هواداران مربوط می شود – ما دلتنگ شما شده ایم و بسیار خوشحالیم که از شما استقبال می کنیم.”

Gunnersauras از انقراض نجات یافت

طلسم باشگاه Gunnersaurus نیز پس از جنجالی که باعث شد کارمند باشگاه ، جری کوئی ، که از سال 1993 در این نقش بازی می کرد ، در میان اقدامات کاهش هزینه قبل از اینکه مسعود اوزیل ، هافبک آرسنال برای تأمین حقوق خود وارد عمل شود ، آزاد شد.

انجام یک فصل کامل بدون ازدحام جمعیت برای باشگاه های لیگ برتر 700 میلیون پوند (941 میلیون دلار) هزینه دربردارد و با بازگشایی فروشگاه باشگاه “Armory” آرسنال ، نیاز به استفاده بیشتر از بازگشت هواداران مشهود بود.

وقتی آرتتا پیش از دربی روز یکشنبه شمال لندن مقابل تاتنهام ، رهبر لیگ برتر ، به نظر می رسید ، جو بسیار تغییر یافته ای را در زمین ایجاد کرد.

هنگامی که این اقدام آغاز شد ، اسپرز هدف اولین شعارها قرار گرفت و نشان داد برخی از اوضاع هرگز تغییر نمی کنند بدون توجه به شرایط.

به زودی چیزی برای تشویق وجود داشت که Alexandre Lacazette با یک ضربه شگفت انگیز از راه دور از بالای دروازه 10 دقیقه دروازه را باز کرد و دوید تا مقابل هواداران جشن بگیرد.

آینسلی میتلند-نیلز ، هافبک آرسنال گفت: “داشتن چنین صدایی بسیار خوب است و مرد دوازدهم ماست.”

پابلو ماری در اولین حضور خود از ماه مارس به سرعت یک ثانیه به خانه رفت.

تبلیغ شده

ادی نکتیا یک سوم قبل از نیمه وقت اضافه کرد قبل از اینکه تسلیت کوخی کیتاگاوا برای اتریشی ها باعث ایجاد هیجان پانتومیم در بین مردم شود.

امیل اسمیت روو بازیکن تعویضی در شبی دروازه حریف را جمع کرد که بخاطر اتفاقاتی که در زمین رخ داد بیشتر به یاد ماندنی خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله