لیونل مسی پس از تعلیق توسط پاری سن ژرمن به خاطر سفر عربستان به عربستان متاسفم

لیونل مسی روز جمعه به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان سعودی که منجر به محرومیت کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین توسط باشگاهش پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. مسی در ویدئویی که در اینستاگرام برای 458 میلیون دنبال کننده خود منتشر کرد، گفت: “من می خواهم واضحا از هم تیمی هایم و باشگاه عذرخواهی کنم.”

او یک روز پس از شکست خانگی 3-1 مقابل لوریان در لیگ 1، به دلیل ناتوانی در حضور در تمرین روز دوشنبه توسط باشگاه قطری محروم شد.

در عوض، برنده هفت بار توپ طلا بدون اجازه PSG برای انجام تعهدات به عنوان بخشی از قرارداد با دفتر گردشگری این کشور به عربستان سعودی سفر کرد.

او گفت: صادقانه فکر می‌کردم مانند هفته‌های قبل، روز تعطیلی بعد از بازی را خواهیم داشت. “من این سفر به عربستان سعودی را سازماندهی کرده بودم که قبلاً آن را لغو کرده بودم. این بار نتوانستم آن را لغو کنم. برای کاری که انجام دادم متاسفم و منتظرم ببینم باشگاه چه تصمیمی می گیرد.”

این ماجرا باعث شده است که بعید به نظر برسد که مسی پس از این فصل که قرارداد دو ساله او با این باشگاه به پایان می رسد، در پی اس جی بماند.

یک منبع آگاه از روند انضباطی به خبرگزاری فرانسه گفت که مسی “چند روز” از میادین دور خواهد بود و بنابراین او قرار است در بازی آخر هفته پاری سن ژرمن مقابل تروا در لیگ 1 هیچ نقشی نداشته باشد.

رسانه های مختلف در فرانسه گفتند که او به مدت دو هفته تعلیق خواهد شد، اگرچه خبرگزاری فرانسه نتوانست این گزارش ها را تأیید کند.

پاری سن ژرمن که با پنج امتیاز اختلاف در صدر لیگ 1 فاصله دارد، پس از بازی مقابل تروا، تنها 4 بازی دیگر در این فصل باقی خواهد ماند. کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن روز جمعه در پاسخ به این سوال که آیا مسی یا نه، گفت: “زمانی که لئو بازگردد، خواهیم دید. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. بدیهی است که با کل باشگاه و همچنین با لئو بحث هایی صورت خواهد گرفت زیرا این موضوع در درجه اول به او مربوط می شود.” دوباره برای تیم بازی خواهد کرد.

گالتیه همچنین گفت که تصمیم برای تعلیق مسی 35 ساله در وهله اول او نبوده است.

او اصرار کرد: “این تصمیم من نبود. من از این تصمیم مطلع شدم و به آن موکول می‌شوم.”

هواداران پاری سن ژرمن خشمگین از نحوه اداره باشگاه در فصول اخیر تحت مالکیت قطری ها این هفته در مقابل دفاتر خود تظاهرات کردند و حتی بیرون خانه نیمار در حومه پاریس در بوگیوال تجمع کردند تا نارضایتی خود را ابراز کنند.

این باشگاه امنیت را در زمین تمرین خود و خانه مسی و نیمار افزایش داده است.

مسی کمتر از دو سال از زمان انتقالش از بارسلونا در این باشگاه بوده است.

او در 71 بازی برای قهرمان فرانسه 31 گل به ثمر رساند و فصل گذشته قهرمان لیگ 1 شد.

مسی در این فصل 20 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است و با 15 گل بهترین پاس گل در لیگ 1 است.

با این حال، فرم او از زمانی که آرژانتین را به قهرمانی در جام جهانی در قطر رساند، همراه با بیشتر تیم PSG کاهش یافته است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله