لیونل مسی در حالی که لنز رقبای پاری سن ژرمن را شکست داد، گل های خیره کننده ای به ثمر رساند

گل درخشان لیونل مسی به پاریسن ژرمن کمک کرد تا روز شنبه با نتیجه 3-1 خانگی لنز را به پیروزی برساند تا مطمئناً به هر شک و تردیدی در مورد نتیجه رقابت قهرمانی این فصل لیگ 1 پایان دهد، پس از یک اخراج زودهنگام که میهمانان را با کوهی مواجه کرد. بالا رفتن. لنز که روز را با شش امتیاز کمتر از صدرنشین لیگ در رده دوم آغاز کرد، تیم بهتری به نظر می رسید تا اینکه سالیس عبدالسامد، هافبک غنا به دلیل یک چالش خطرناک روی اشرف حکیمی در دقیقه 19 اخراج شد.

این همه چیز را تغییر داد و در نیمه دوم میزبان به لطف سه گل کیلیان امباپه، ویتینیا و سپس مسی در فاصله 10 دقیقه از دید میزبان خارج شد و پرزمیسلاو فرانکوفسکی یک گل را برای لنز از پنالتی به ثمر رساند.

امباپه دروازه را باز کرد و بازیکن دوربرد ویتینیا در دقیقه 37 برتری پی اس جی را دو برابر کرد.

هر دو گل خوب بودند اما گل مسی که نتیجه را 3-0 کرد خیره کننده بود، این بازیکن آرژانتینی بیرون از محوطه بیرون از محوطه به بیرون رفت، پاسی را به امباپه داد و سپس مهاجم فرانسوی را از پشت پاشنه برگشت دریافت کرد و سپس از دروازه بان بریس سامبا عبور کرد و وارد دروازه شد. گوشه.

این نتیجه باعث می شود که قهرمان فعلی با 9 امتیاز جلوتر باشد و 7 بازی باقی مانده باشد، به این معنی که مطمئنا فقط زمان زیادی است تا پاری سن ژرمن رکورد یازدهمین قهرمانی لیگ فرانسه را به دست آورد.

کریستوف گالتیه، مربی تیم گفت: ما نباید فکر کنیم که این کار انجام شده و گرد و غبار گرفته شده است.

ما باید جدی و مصمم بمانیم تا برتری خود را حفظ کنیم و به تیم هایی که ما را تعقیب می کنند امیدی ندهیم.”

این برد در پایان هفته ای به دست آمد که تحت الشعاع اتهامات نژادپرستی علیه گالتیه قرار گرفت، بازیکنی که از زمان حذف PSG از لیگ قهرمانان در ماه گذشته تحت فشار بود.

گالتیه روز جمعه گفت که از اتهاماتی که مبنی بر اظهارات نژادپرستانه و اسلام هراسانه در مورد بازیکنان نیس در فصل گذشته در زمان هدایت این تیم “عمیقاً شوکه” شده است.

این اتهامات در ایمیلی ظاهر شد که ظاهراً توسط ژولین فورنیه، مدیر ورزشی سابق نیس ارسال شده بود و رسانه های مختلف فرانسوی آن را گزارش کردند. AFP نتوانسته است پیام را تأیید کند.

به نظر می رسد این ماجرا در هفته های آینده بر سر مربی و باشگاه حل شود.

گالتیه در مورد تلاش برای حفظ تمرکز روی بازی گفت: من هم مانند بازیکنانم بسیار مصمم و روی مسابقه متمرکز بودم.

واضح است که این یک مسابقه مهم بود، اگر نه تعیین کننده، و بنابراین مهم بود که نتیجه بگیریم و از آن لذت ببریم.

امباپه روی هدف

لنز امیدوار بود از مشکلات رهبران استفاده کند و برد چهار بازی را افزایش دهد که باعث شده بود هواداران باشگاه شمالی رویای قهرمانی در لیگ را از سال 1998 در سر داشته باشند.

آنها در آخرین دیدار تیم ها در لنز در 1 ژانویه با نتیجه 3-1 پیروز شدند و در پارک دو پرنس بهتر از دو تیم شروع کردند.

با این حال، افتتاحیه ابتکاری آنها گلی به همراه نداشت و وقتی عبدالصامد قرمز را دید که حکیمی را با گل میخ های بالای مچ پا گرفته بود، به شدت دچار معلولیت شدند.

آنها سپس با شلیک امباپه از روی پاس ویتینیا برای بیستمین گل خود در لیگ در این فصل، از هم جدا شدند.

ویتینیا سپس در اولین گل خود با پیراهن PSG قبل از اینکه مسی در مرکز بازی قرار گیرد، گلزنی کرد.

بیستمین گل باشگاهی آرژانتینی در این دوره از رقابت‌ها نیز بدون شک بهترین گل او در دو سال اخیر با پیراهن پاری سن ژرمن بود، درست زمانی که او به پایان دوران حضورش در فرانسه می‌رسد.

لنز در نیمه دوم دوباره جمع شد و با گلزنی فرانکوفسکی از روی نقطه، پس از ضربه هندبال فابیان رویز، یک گل به ثمر رساند.

لوئیس اوپندا تهدیدی برای لنز در خط حمله باقی ماند، اما آنها کارهای زیادی برای انجام دادن داشتند و اکنون روی تلاش برای حفظ جایگاهی در سه تیم برتر و صعود به لیگ قهرمانان تمرکز خواهند کرد.

مدیر لنز، فرانک هیز اذعان کرد: «دوست داشتم امشب فاصله را کم کنیم، اما حتی اگر این کار را انجام می‌دادیم، بسیار سخت بود.

البته این عنوان برای پاریس است.

مارسی می‌تواند بالاتر از لنز به رتبه دوم برسد و با پیروزی مقابل تروا در روز یکشنبه، برتری PSG را به هشت امتیاز کاهش دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله