لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد تا پایان فصل از بازی خارج شد

منچستریونایتد پس از اینکه لیساندرو مارتینز در ادامه فصل از میادین دور بود و رافائل واران در چند هفته آینده از میادین دور بود، دچار دو ضربه دفاعی شد. هر دو بازیکن در تساوی 2-2 روز پنجشنبه مقابل سویا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در اولدترافورد آسیب دیدند که در آن یونایتد دو گل به خودی دیرهنگام دریافت کرد. مارتینز که در ماه دسامبر با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، در اواخر مسابقه از درد مچ پای راست خود را گرفت و با برانکارد بیرون آمد.

یونایتد پیش از این، واران، مدافع میانی خود را به دلیل مصدومیت در نیمه دوم از دست داده بود و هری مگوایر جایگزین او در وقت های تلف شده یک گل به خودی به ثمر رساند.

اریک تن هاگ، سرمربی، زمانی که در وقت ناهار روز جمعه با رسانه ها روبرو شد، نتوانست به روز رسانی ارائه کند، اما باشگاه بعداً شدت آسیب دیدگی را تأیید کرد.

یونایتد در بیانیه ای اعلام کرد: «لیساندرو مارتینز به دلیل شکستگی استخوان متاتارس در پایش، تا پایان فصل از بازی خارج شد.

با این حال، انتظار می رود که مدافع آرژانتینی به موقع بهبودی کامل پیدا کند تا برای شروع فصل آینده آماده شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: «رافائل واران» بازیکن دفاعی لیساندرو نیز در همان بازی به دلیل مصدومیت در نیمه دوم تعویض شد و انتظار می‌رود چند هفته از میادین دور باشد.

مارتینز – در اولین فصل حضورش در اولدترافورد – و واران خود را به عنوان زوج مدافع میانی مورد علاقه تن هاگ تثبیت کرده اند و غیبت آنها خلأ ایجاد می کند زیرا یونایتد به دنبال پایان دادن به این رقابت است.

بحران آسیب

تیم تن هاگ که در ماه فوریه قهرمان لیگ کاپ شد، به دنبال راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و ورود به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر است.

سفر یکشنبه به ناتینگهام فارست که در معرض خطر سقوط قرار دارد، با بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل سویا در اسپانیا دنبال می شود.

برونو فرناندز آن مسابقه را به دلیل محرومیت از دست می دهد و هری مگوایر کاپیتان باشگاه پس از آن برای بازی نیمه نهایی جام حذفی آخر هفته آینده مقابل برایتون در ومبلی محروم می شود.

غیبت مگوایر نگران کننده است زیرا او و ویکتور لیندلوف اکنون تنها مدافعان میانی بیرون و بیرونی هستند که در اختیار یونایتد هستند.

تن هاگ در پاسخ به این سوال که چقدر به این زوج ایمان دارد، گفت: “خیلی زیاد. من فکر می کنم ما هافبک های میانی مناسبی داریم و آنها در گذشته ثابت کرده اند. آنها در این فصل ثابت کرده اند.”

ما چهار یا پنج هافبک میانی بسیار خوب داریم که می توانند این کار را انجام دهند.”

گزینه دیگر، لوک شاو، مدافع چپ است که در این فصل وقتی در مرکز استفاده شد، تحت تأثیر قرار گرفت.

ملی پوش انگلیسی بازی های اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده است، اما ممکن است به همراه اسکات مک تومینای هافبک خود مقابل فارست بازگردد.

مارکوس رشفورد بهترین گلزن به دلیل مصدومیت ظاهری از ناحیه کشاله ران غایب است و به الخاندرو گارناچو و دونی ون دی بیک در کنار زمین پیوست.

تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود بر اهمیت افزایش بازیکنان تیم تاکید کرد.

او گفت: “هر بازی یک نبرد است، هر بازی یک مبارزه است و شما باید برای آن مبارزه آماده باشید.”

“ما یک تیم داریم. من در تمام فصل گفته ام که ما بیش از 11 بازیکن اصلی داریم. بنابراین حالا دیگر بازیکنان حضور دارند و وقتی زمان آنها فرا رسید، باید نشان دهید و به تیم کمک کنید.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله