لوئیس همیلتون لبه های هفتم عنوان فرمول یک نزدیکتر است ، مذاکرات طولانی مدت قرارداد را تنظیم می کند


لوئیس همیلتون می تواند عنوان هفتم رانندگان جهان را که برابر با رکورد است ، مهر و موم کند ، خود را به عنوان “بهترین بهترین ها” معرفی کند و مذاکرات طولانی مدت منتظر قرارداد جدید مرسدس را در جایزه بزرگ ترکیه در این آخر هفته انجام دهد. فقط لازم است که بریتانیایی مانع از این شود که والتی بوتاس ، هم تیمی مرسدس خود با هشت امتیاز از او پیروز شود تا تاج خود را حفظ کند و از نظر بسیاری از جمله فیلیپه ماسا ، رقیب سابق فراری ، به موفقیت برسد تا موفق ترین فرد در تاریخ F1 شود. هفتمین قهرمانی باعث می شود تا او با مایکل شوماخر ، هم تیمی سابق فراری ماسا ، برای کسب عناوین مساوی شود ، اما با داشتن رکورد پیروزی ، قطب و سکوها ، و همچنین امتیازات متوالی ، او از نظر بسیاری “بزرگترین زمان” خواهد بود “

اخبار

ماسا برزیلی که خود در سال 2008 وقتی همیلتون برای اولین بار در سائو پائولو ادعا کرد موفق به کسب یک عنوان قهرمانی نشود ، تردیدی ندارد که این بازیکن انگلیسی ، که قرارداد اواخر امسال به پایان می رسد ، مستحق دریافت این سوبیکت و دستمزد متناسب با آن خواهد بود.

وی به پادکست F1 Nation گفت: “لوئیس واقعاً می تواند بهترین از بهترین ها باشد و همه خواهند گفت که سالها و سالها ، یا شاید دهه ها یا هر چیز دیگری.”

“بنابراین ، من فکر می کنم او فقط در حال آماده سازی قرارداد دو یا سه ساله خود است ، که فکر می کنم شایسته آن است.

“کاری که او انجام می دهد … او نشان می دهد که قطعاً شایسته آن است – اینکه از نظر همه چیز و حتی از نظر حقوق با همه رانندگان دیگر متفاوت باشد.”

همیلتون در اوایل این ماه جایزه بزرگ جایزه Emilia Romagna را در Imola ترک کرد ، پس از اینکه رکورد افزایش 93 امین پیروزی خود در مسابقات هفتمین قهرمانی سازندگان متوالی مرسدس را تضمین کرده بود ، احتمال دارد که در سال 2021 به مسابقات برنگردد.

مفاهیم بازنشستگی توسط رئیس تیم او توتو ولف ، که امسال نیز قرارداد ندارد ، رد شد. ماسا پیشنهاد داد که همیلتون پیش از هرگونه “سقف حقوق” تایید شده در این ورزش ، قرار است در معامله جدید سپر قرار بگیرد.

وی یادآور شد: “من به یاد می آورم که مایکل هم تیمی من بود و او چنین بود.” “مایکل از نظر همه چیز – از نظر سوابق ، تعداد و حقوق – با همه کاملا متفاوت بود.

“مطمئناً ، مایکل به بسیاری از رانندگان دیگر کمک کرد تا حقوق خود را افزایش دهند. از نظر من ، این چیزی است که لوئیس تلاش می کند انجام دهد. من فکر می کنم او” درست کار می کند “و او شایسته آن است.”

در ساده ترین عبارات ، همیلتون در صورت شکست دادن بوتاس که با چهار امتیاز باقی مانده 85 امتیاز از او عقب است ، دوباره قهرمان خواهد شد. برای اینکه فنلاندی پیشنهاد خود برای کسب عنوان را زنده نگه دارد ، باید 9 امتیاز یا بیشتر از همیلتون امتیاز کسب کند.

با توجه به اینکه همیلتون در 10 مسابقه از 13 مسابقه امسال او را شکست داده و در 46 مسابقه متوالی با رکورد در امتیازات قرار گرفته است ، بوتاس با یک چالش دلهره آور روبرو است.

حتی اگر او یکشنبه در پیست اتومبیل استانبول پیروز شود ، و برای اولین بار از سال 2011 به تقویم بازگردد ، همیلتون همچنان می تواند با پایان دادن به دوم و با سریعترین دور ، عنوان قهرمانی را بدست آورد.

با کاهش عنوان قهرمانی به دوئل بین دو راننده “پیکان نقره ای” ، بسیاری از تیم های دیگر به برنامه های فصل آینده روی آورده اند – ماتیا بینوتو رئیس فراری تصمیم می گیرد در ایتالیا بماند تا بیشتر به توسعه اتومبیل بپردازد.

تبلیغ شده

لورنت مکیس ، مدیر ورزشی مسئولیت این کار را بر عهده خواهد گرفت ، اما ارتباط نزدیک خود را با بینوتو حفظ می کند ، زیرا اولین مسابقه خود را از زمان تصدی سال گذشته از دست داد.

وی گفت: “او رویکردی ابتکاری را اتخاذ کرده است تا صدا و ورودی وی با صدای بلند و واضح شنیده شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله