لوئیس همیلتون زیر جورج راسل با انجام اولین تمرین اظهار نظر می کند

لوئیس همیلتون زیر جورج راسل با انجام اولین تمرین اظهار نظر می کند

جورج راسل در 54.546 ثانیه سریعترین دور را طی کرد تا 0.176 ثانیه از Max Verstappen پیشی بگیرد.© خبرگزاری فرانسه


جورج راسل جمعه در حالی که در اولین مسابقه تمرین خود با مرسدس ، در مسابقات برتر جایزه بزرگ ساخیر ، بالاتر از ماکس ورستاپن قرار گرفت ، اظهار نظر قاطع کرد. بریتانیایی 22 ساله ، “به عنوان قرض” از ویلیامز به عنوان ایستاده برای لوئیس همیلتون ، قهرمان هفت بار قربانی ویروس ، سریعترین دور را در 54.546 ثانیه ثبت کرد تا 0.176 ثانیه از هلندی ردبول پیشی بگیرد. الکس آلبون راننده تایلندی متولد لندن در ردبول دوم سومین بازیکن سریع بود به عنوان Valtteri Bottas ، در مرسدس دیگر ، تلاش کرد سرعت خود را در مسیر “حلقه بیرونی” با دور کوتاه سریع در مسیر بین المللی بحرین مطابقت دهد.

اخبار

بوتاس سه دهم ثانیه دوم هم تیمی جدیدش بود – درست همان نوع خجالت فینی که می خواست از آن جلوگیری کند – در روزی که راسل پس از انداختن اندازه کفش برای قرار دادن در کابین خلبان همیلتون از ناراحتی در صندلی شکایت کرد.

راسل ، تنها در دومین فصل حضورش با ویلیامز ، هرگز در جمع ده نفره برتر قرار نگرفته یا یک امتیاز کسب نکرده است ، اما پس از فارغ التحصیلی از برنامه مرسدس مربیان ، سرعت خود را تحت تأثیر قرار داده است

دانیل کویت پنجم از هم تیمی خود در آلفا تاوری پیر گسیلی ، استبان اوکون از رنو و سباستین فتل قهرمان چهار دوره فراری پنجم بود.

دانیل ریکیاردو در رنو دوم نهم بود و چارلز لکلرک در مقام فراری دهم شد.

ریكاردو پس از یك اقدام سریع از سانز ، اندكی قبل از شروع جدی صحبت راسل سریعترین زمان برای رنو را پس از 15 دقیقه تعیین كرد.

تبلیغ شده

استرالیایی وقت خود را به 55.8 کاهش داد تا فقط ببیند که بوتاس در 55.1 حرکت واضحی دارد ، فنلاندی به وضوح علاقه مند به تعیین سن خود بود – فقط به تلاش های هم تیمی جدید انگلیسی خود دامن زد.

راسل پس از 53 دقیقه قبل از ورستاپن به طور صحیح به P1 رفت و سپس آلبون و راسل فرماندهی را به دست گرفتند و با برخی از ایلان معامله کردند ، مرد جدید مرسدس با سرعت 54.546 به سرعت رسید.

مباحث ذکر شده در این مقاله