“لرد رینکو روز را نجات داد”: ادای احترام نهایی هم تیمی نایت سواران کلکته به رینکو سینگ پس از پیروزی تایتان های گجرات

فینال خیره کننده رینکو سینگ بر روی هجومی که باعث شد کلکته نایت رایدرز یک پیروزی بعید در برابر گجرات تایتانز در روز یکشنبه به ارمغان بیاورد، نام جدید “ارباب” را از هم تیمی اش ونکاتش ایر برای او به ارمغان آورد که خودش یک توپ 40 توپ 83 را کوبید. این بازیکن 25 ساله در بهترین توپ وحشیانه او، زدن پنج شش شش متوالی در آخرین اور در مسیر، 48 توپ شکست ناپذیر از 21 توپ در حالی که KKR یک برد معجزه آسا با سه ویکت را از آرواره شکست مقابل گجرات تایتانز ربود، که کاپیتان ایستاده راشد خان اولین کلاه را برای او به نام خود ثبت کرد. -ترفند IPL 2023. “این یک پایان میخکوب کننده بود، بسیار خوشحالم که بازی را بردیم. مربی ما همیشه گفته است که می توانیم در هر روز 200 گل بزنیم. راستش را بخواهید، ویکت برای ضربه زدن بسیار خوب بود. ایر پس از بازی گفت: هدف 200 است، شما نمی توانید اورهای خاموش داشته باشید. من فقط سعی می کردم برنامه هایم را اجرا کنم.

“من و نیتیش شراکت خوبی داشتیم. متأسفانه، در جایی راهمان را گم کردیم، اما لرد رینکو روز را نجات داد. صادقانه بگویم، ما هنوز معتقد بودیم که می توانیم برنده شویم. این به ما می آموزد که هرگز نباید تا آخرین توپ تسلیم شویم.” ایر گفت که این پیروزی یک “تقویت کننده روحیه عالی” برای تیم خواهد بود.

“ما می‌خواهیم برنده شدن را به یک عادت تبدیل کنیم. من در فرم خوبی نبوده‌ام. امشب بیرون رفتم و تا جایی که ممکن بود بازی کردم. توپ گیرها سریع بودند و سعی کردم از سرعت آنها استفاده کنم و این به نفع من بود.” ایر، در مورد ایستادن 55 توپی خود در 100 دویدن با کاپیتان KKR، نیتیش رانا (45) برای ویکت سوم، گفت.

رشید، کاپیتان استند این گجرات تایتانز، رینکو را به خاطر انجام یک اینینگ فوق‌العاده در زمانی که همه شانس‌ها در برابر تیمش انباشته بود، تحسین کرد.

رینکو زمانی وارد زمین شد که KKR به 56 توپ از 30 توپ نیاز داشت، اما هت تریک رشید تقریباً بازی را به نفع گجرات تایتانز بسته بود.

با این حال، ضربه زن چپ دست تسلیم نشد و در اور فینال، پس از ضربه زدن به جاش لیتل برای شش و چهار در دو تحویل پایانی اوور ماقبل آخر، پنج شش توپ را از یاش دیال زد.

“این یک بازی سخت برای ما است، به خصوص برای من به عنوان کاپیتان. شما به 30 پلاس در اور آخر نیاز دارید، همین اتفاق برای ما در سال گذشته رخ داد که بردیم. ما از آن درس خواهیم گرفت، مهمتر از آن یک بازی خوب کریکت و هواداران آن را دوست داشتند. بیشتر در مورد چیزی بود که او با آن راحت تر است، اعتماد به برنامه های خود (یاش دیال)».

“رینکو شوت های باورنکردنی بازی کرد و به خاطر نحوه بازی و تمام کردنش افتخار می کنم. ساده نگه دارید، به طور مداوم به ناحیه مناسب ضربه بزنید و این چیزی است که T20 در مورد آن است.” رشید گفت که در برخی مواقع حتی امتیازهای 250 هم بی خطر نیستند، زیرا تیمش در بازی عصر یکشنبه شکست خورد و اولین امتیاز 204/4 را به ثمر رساند.

به عنوان یک توپ انداز، من همیشه سعی می کنم به منطقه مناسب ضربه بزنم. ما به آنچه می خواستیم رسیدیم. ما 190 می خواستیم و 200 گرفتیم.

او گفت: “به عنوان یک واحد بولینگ ما به اندازه کافی دفاع کردیم، اما گاهی اوقات در T20 حتی 250 هم خوب به نظر نمی رسد. از این نکات مثبت بگیرید، هنوز در اوایل رقابت است و از آن درس بگیرید.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله