لاکنو سوپر غول‌ها یازدهم مقابل پنجاب کینگز، IPL 2023 را پیش‌بینی کردند: آیا کوینتون دی کوک جایگزین کایل مایر خواهد شد؟

عکس فایل کایل مایر.© BCCI/IPL

Lacknow Super Giants روز شنبه در ورزشگاه کریکت Ekana به مصاف پنجاب کینگز می‌رود. تیم تحت رهبری KL Rahul دو بازی اخیر خود را برده است و یک برد دیگر در روز شنبه آن را به صدر جدول رده بندی IPL خواهد رساند. در حالی که کاپیتان راهول تا کنون با میزان ضربات خود دست و پنجه نرم کرده است، سوپر غول‌ها قهرمانان جدیدی برای بردن تیم به خانه پیدا کرده‌اند. اگر Krunal Pandya نمایشی همه جانبه را در برابر Sunrisers Hyderabad ارائه داد، توپ 19-بال 62 نفسگیر نیکلاس پوران هند غربی به آنها کمک کرد تا در آخرین مسابقه خود یک مسابقه دشوار 212 را در برابر رویال چلنجرز بنگلور تعقیب کنند.

LSG دارای ترکیب ضربتی متعادلی است که کیل مایرز در دو مسابقه اول محصولات را تولید می کند، در حالی که رده متوسط ​​پایین شامل مارکوس استوینیس، پوران و آیوش بادونی روز گذشته نشان داده است که می توانند در بازی های کرانچ پیروز شوند.

با این حال، دیپک هودا تاکنون شکست خورده است.

از دست دادن سه ویکت در پاورپلی تقریباً تعقیب آنها در برابر RCB را به خطر انداخت و LSG امیدوار است که این فقط یک انحراف باشد.

در بین بولرها، آنها ترکیب خوبی از سرعت و چرخش دارند. در حالی که مارک وود و آوش خان خوب به نظر می رسیدند، راوی بیشنوی، لگی باز کهنه کار، آمیت میشرا و کرونال پاندیا نیز در نقش های خود خوش درخشیدند.

کایل مایرز با ناکامی های متوالی روبرو شده است اما انتظار می رود LSG همچنان از او حمایت کند. این بدان معناست که کوئینتون د کاک احتمالاً به گرم کردن نیمکت ادامه خواهد داد.

لاکنو سوپر جاینتز یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب را پیش بینی کرد

KL Rahul (c)، Kyle Mayers، Deepak Hooda، Marcus Stoinis، Ayush Badoni، Krunal Pandya، Nicholas Pooran(w)، Jaydev Unadkat، Avesh Khan، Mark Wood، Ravi Bishnoi

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله