لاکنو سوپر غول‌ها یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023 را پیش‌بینی کردند: آیا کوینتون دی کوک روی نیمکت خواهد ماند؟

تصویر فایل Quinton de Kock© BCCI

لاکنو سوپر جاینتز در مسابقه قبلی خود در IPL 2023 بر سان رایزر حیدرآباد با پنج ویکت پیروز شد. با یک عملکرد همه جانبه از Krunal Pandya و ضربه دقیق 35 توپ از 31 توپ از کاپیتان KL Rahul، LSG هدف 122 را تنها در 16 اوور تعقیب کرد. اکنون LSG در بازی بعدی خود در روز دوشنبه در استادیوم چیناسوامی، بنگالورو، مقابل رویال چلنجرز بنگلور قرار خواهد گرفت. در مسابقه قبلی، کوینتون د کوک، ویکت بان آفریقای جنوبی، علیرغم اینکه برای انتخابی در دسترس بود، در لیست یازده نفر قرار نگرفت. جالب خواهد بود که ببینیم آیا تیم تحت رهبری KL Rahul او را به همراه خواهد داشت و جایگزین مارکوس استوینیس خواهد شد.

راوی بیشنوی، پاپ اسپینر جوان، همچنان تحت تاثیر قرار می‌دهد و شش ویکت گرفته است، در حالی که لگی کهنه کار آمیت میشرا و کرونال پاندیا نیز نقش‌های تاثیرگذاری داشته‌اند.

در دپارتمان سرعت، مارک وود، ویکت‌باز مشترک انگلیسی سریع و تورنمنت، دچار آنفولانزا شد و بازی قبلی را در کنار آوش خان، که خودش را مجروح کرد، از دست داد. باید دید که آیا این دو در برابر RCB موجود هستند یا خیر.

لاکنو که دو برد و یک بازی باخته است، امیدوار است که ضرباتشان ثابت‌تر باشد. در حالی که کایل مایرز فوق العاده بوده است، کاپیتان KL Rahul و فرم همه جانبه مارکوس استوینیس نگران کننده است.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند بازی XI LSG در برابر RCB باشد:

XI پیش بینی شده LSG در مقابل RCB:KL Rahul(C)، کایل مایرز، دیپاک هودا، کوئینتون د کوک/مارکوس استوینیس، کرونال پاندیا، آیوش بادونی، نیکلاس پوران، یاش تاکور، روماریو شپرد، راوی بیشنوی، کریشناپا گاوتام

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله