لالیگا: Super-Sub لیونل مسی دو بار گلزنی کرد تا بارسلونا را به پیروزی رئال بتیس برساند


لیونل مسی در نیمه وقت برای نجات بارسلونا وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند ، از جمله اولین گل این فصل از بازی آزاد ، در پیروزی 5-2 مقابل رئال بتیس در روز شنبه. مسی توسط رونالد کومان استراحت کرده بود اما پس از آنکه آنتوان گریزمان در غیاب آرژانتینی یک پنالتی را از دست داد ، قبل از آنکه آنتونیو سانابریا درب بازکن اوسمان دمبله را لغو کند ، بازی را به تعادل انداخت. اما در عرض چهار دقیقه از معرفی خود ، مسی یک گل باز با ساختگی عالی به گریزمان داد و سپس دو بار گلزنی کرد ، این اولین پنالتی بود که آیسا مندی از تیم بتیس برای یک هندبال روی خط اخراج شد.

اخبار

در این بین ، لورن مورون امید کوتاهی به بتیس داده بود اما ضربه دوم و ضربه دیرهنگام مسی از پدری باعث شد بارسلونا به چهار بازی بدون برد خود پایان دهد و به رده هشتم لالیگا صعود کند.

دستیار کومان ، آلفرد شرودر گفت قبل از مسابقه مسی “تازه نیست” ، اما این بازیکن 33 ساله جواب قاطعی به کسانی داد که پیشنهاد می دهند عملکرد وی در این فصل وجود داشته باشد ، دلیل کاهش او بوده است.

حتی قبل از ثبت اولین گل فصل خود از بازی آزاد ، مسی این بازی را برگردانده بود و بارسلونا را با ساختگی درخشان خود برای گریزمان کنترل می کرد و سپس یک ضربه پنالتی را از روی ضربه دمبله به دست آورد ، پاس گل او را گرفت.

گریزمان در زمین گل خود را با مسی دریافت کرد اما بدون او نتوانست یک امتیاز را ثابت کند.

گریزمان علیرغم نیم ساعت افتتاحیه ، یک پنالتی را از دست داد قبل از اینکه مسی گل خود را به ثمر برساند و سرانجام بازیکن فرانسوی تعویض شود ، در حالی که بارسا به پیروزی می رسید با حالت عبوس در سکوها نشسته است.

به نظر نمی رسید هیچ کدام از تیم ها علاقه زیادی به دفاع داشته باشند زیرا گریزمان و آنسو فاتی هر کدام دو شوت زدند ، در حالی که مارک آندره تر استگن باید هوشیار باشد تا ضربه سر ویلیام کاروالیو را دور کند.

بارسا پس از 22 دقیقه شکست دمبله از روی پای چپ خود برید ، قبل از اینکه گل اول خود را برای گل اول لیگ در این 13 ماه به ثمر برساند ، از کنار کلودیو براوو عبور کرد.

هنگامی که مندی پس از کشیدن روی انسو در تیرک دروازه یک پنالتی دریافت کرد ، گریزمان این فرصت را پیدا کرد که به نمایش شلوغ نیمه اول خود یک گل اضافه کند.

اما قبل از اینکه بتیس به گل برسد ، گریزمان یک ضربه آرام را که به راحتی توسط براوو مهار کرد ، از دست داد ، Sanabria بعد از اینکه کریستین تلو دوباره از سمت چپ نفوذ کرد ، کار را تمام کرد.

مسی وارد زمین شد و چهار دقیقه بعد بارسا جلو افتاد ، بازیکن آرژانتینی برای رسیدن به پاس جوردی آلبا در تیرک دروازه جلو افتاد ، اما فقط توپ را از روی دروازه بیرون کشید ، دروازه بان خود را گول زد و گریزمان را با یک تور باز ترک کرد.

تبلیغ شده

یازده دقیقه بعد ، مسی با یک پنالتی نتیجه را 3-1 کرد ، پس از اینکه پاس دمبله را برای ضربه ای که بازوی مندی روی خط مانع شده بود ، مهار کرد و پیروز شد.

Moron امیدوار بود که بتیس 17 دقیقه مانده به عقب ماندگی آلکس مورنو تمام شود اما مسی مطمئن شد که ضربه سرگی روبرتو را به ثمر رساند و ضربه دوم و چهارم بارسا را ​​زد. پدری در زمان مصدومیت موفق به کسب 5 گل شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله