لالیگا: ژوائو فلیکس ، لوئیز سوارز ستاره برتر اتلتیکو مادرید


بعد از این که لیونل مسی در نیمه وقت وارد زمین شد تا بارسلونا در مقابل رئال بتیس به میدان برود ، اتلتیکو مادرید روز شنبه با برتری 4-0 کادیز به قله لالیگا صعود کرد. اتلتیکو با تفاضل گل برتر رئال سوسیداد ، با پیروزی فوق العاده خوآو فلیکس که در یک پیروزی چشمگیر دیگر برای تیم دیگو سیمئونه ، دو بار گلزنی کرد ، مقام اول را کسب کرد. لوئیز سوارز و مارکوس یورنته نیز هدف قرار گرفتند زیرا اتلتیکو از هفت بازی ابتدایی خود پنج پیروزی و دو تساوی کسب کرد و وضعیت خود را به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی خط زد.

اخبار

آنها در این مدت 17 گل به ثمر رسانده و فقط دو گل دریافت کرده اند.

پس از وقفه بین المللی ، اتلتی در خانه بارسلونا بازی می کند ، زمانی که سوارز و آنتوان گریزمان در برابر باشگاه های سابق خود قرار می گیرند.

اما در حالی که سوارز از ابتدای فوق العاده اتلتیکو لذت می برد و 5 گل به ثمر رسانده ، گریزمان همچنان در سایه مسی در نیوکمپ به مبارزه ادامه می دهد.

مسی توسط رونالد کومان استراحت کرده بود اما پس از از دست دادن پنالتی توسط گریزمان ، تعادل به او تعویض شد ، قبل از آنکه آنتونیو سانابریا ، بازیکن تیم بتیس ، درب اوسمان دمبله را لغو کند.

در عرض چهار دقیقه از معرفی خود ، مسی یک گل باز با ساختگی عالی به گریزمان داد و سپس دو بار گلزنی کرد ، این اولین پنالتی بود که آیسا مندی از تیم بتیس برای یک هندبال روی خط اخراج شد.

در این بین ، لورن مورون امید کوتاهی به بتیس داده بود اما ضربه دوم و ضربه دیرهنگام مسی توسط پدری باعث شد بارسلونا به چهار بازی بدون برد خود پایان دهد و به رده هشتم لالیگا صعود کند.

مسی همچنین پاسخ کوبنده ای به کسانی داد که احتمال می دهند عملکرد وی در این فصل کاهش یافته است.

کومان گفت: “لئو مسابقه مقابل کی یف را با مشکلاتی به پایان رساند.” “او در موقعیتی برای بازی در نیمه اول نبود اما ما در مورد نیمکت نشینی او صحبت کردیم و گفتیم اگر احساس خوبی داشته باشد به زمین می آید.

“او بازیکنی است که در اصل همیشه بازی می کند ، اما امروز به دلیل برخی مشکلات جزئی این کار را نکرد.”

گریزمان در زمین گل خود را با مسی دریافت کرد اما بدون او نتوانست یک امتیاز را ثابت کند.

گریزمان غم انگیز

گریزمان علیرغم نیم ساعت افتتاحیه ، یک پنالتی را از دست داد قبل از اینکه مسی گل خود را بزند و گریزمان در نهایت تعویض شود ، در حالی که بارسا به پیروزی می رسید با بیان عبوس در سکوها می نشیند.

کومان گفت: “امیدوارم که او مانند کار خود به کار خود ادامه دهد.” “برای از دست دادن فرصت ها باید در آنجا باشی. ما باید شخصیت او را برجسته کنیم و به کار خود ادامه دهیم. او کاملا می داند که یک پنالتی و برخی موقعیت ها را از دست داده است ، اما این بدان معنی است که او همیشه برای گلزنی در کنار اوست.”

باركا پس از 22 دقيقه شکستن دمبله از ناحيه پاي چپ خود قبل از اينكه كلوديو براوو را به ثمر برساند براي اولين گل در ليگ در 13 ماه گذشته.

مندی پس از کشیدن روی انسو یک پنالتی را دریافت کرد اما گریزمان از دست داد ، یک ضربه آرام و آرام توسط براوو مهار شد ، قبل از اینکه بتیس گلزنی کند ، سانابریا بعد از اینکه کریستین تلو دوباره از سمت چپ محکم شد ، کار را تمام کرد.

مسی وارد زمین شد و چهار دقیقه بعد بارسا جلو افتاد ، بازیکن آرژانتینی برای رسیدن به پاس جوردی آلبا در تیرک دروازه جلو افتاد ، اما فقط توپ را از روی دروازه بیرون کشید ، دروازه بان خود را گول زد و گریزمان را با تور باز ترک کرد.

مسی با یک پنالتی نتیجه را 3-1 کرد ، پس از اینکه پاس دمبله را برای ضربه ای که بازوی مندی روی خط مانع شده بود ، به سود خود رقم زد.

مورون در 17 دقیقه مانده به امید بتیس امیدوار بود اما مسی مطمئن شد که ضربه سرگی روبرتو را به ثمر رساند و ضربه دوم و چهارم بارسا را ​​به هم زد. پدری در زمان مصدومیت موفق به کسب 5 گل شد.

تبلیغ شده

سویا بعداً به لطف پنالتی لوکاس اوکامپوس ، اوساسونا را با نتیجه 1-0 شکست داد و آنها را به رده 11 رساند.

این تنها دومین بار است که سویا موفق به کسب پیروزی های پشت سر هم در این فصل می شود ، پس از پیروزی 3-2 مقابل کراسنودار در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان.

مباحث ذکر شده در این مقاله