لالیگا: رئال مادرید آسیب دیدگی عضله ران را برای ادن هازارد تأیید کرد

رئال مادرید آسیب دیدگی عضله ران را برای ادن هازارد تأیید کرد

همچنین Eden Hazard به تازگی از نظر ویروس کرونا مثبت ارزیابی شده است.© خبرگزاری فرانسه


ادن هازارد ، مهاجم رئال مادرید پس از آنکه باشگاه دوشنبه تأیید کرد که در باخت آخر هفته مقابل آلاوز از ناحیه ران راست از ناحیه ران آسیب دیده است ، درگیر یک طلسم دیگر است. ملی پوش بلژیکی تنها پس از 28 دقیقه باخت 2-1 در خانه شنبه مقابل آلاوس تعویض شد ، زیرا رئال در این فصل برای سومین بار در لالیگا شکست خورد. این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که هازارد از ناحیه چهار سر ران راست آسیب دیده است و “بهبودی وی همچنان ارزیابی خواهد شد”.

اخبار

رئال جدول زمانی برای بازگشت هازارد ارائه نداد ، اما رسانه های محلی گزارش دادند که وی می تواند حداقل برای دو هفته محروم شود.

به نظر می رسید که هازارد توسط یک مدافع آلاوس گرفتار شد که پس از دفع شوت توپ را در منطقه دریبل کرد و لحظاتی بعد در حالی که دستانش را بر روی زانوی خود قرار داده بود ، در حال گریم شدن بود.

زین الدین زیدان ، مربی رئال در ابتدا گفته بود که این فقط یک “ضربه ساده” است که بر اساس بازخورد آن زمان هازارد ساخته شده است.

این بازیکن 29 ساله از سال گذشته که با پرداخت 100 میلیون یورو (119.6 میلیون دلار) از چلسی به رئال پیوست ، فقط در 28 مسابقه از 65 مسابقه برای رئال به میدان رفته است.

تبلیغ شده

او شروع این فصل را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و سپس در 7 نوامبر آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرد.

رئال روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا با شاختار دونتسک در اوکراین روبرو می شود و می داند که پیروزی باعث صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله