لالیگا: اتلتیکو مادرید لبه گذشته بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی


اتلتیکو مادرید روز شنبه با برتری یک بر صفر بارسلونا و تحویل حریفان خود به بدترین شروع یک فصل لیگ در 29 سال گذشته ، امیدهای خود را برای پیروزی در لالیگا افزایش داد. یانیک کاراسکو پس از اشتباهات جرارد پیکه و مارک آندره تر اشتگن دروازه را خالی از دروازه ترک کرد اما بارسا و لیونل مسی رده پایین تر ، در Wanda Metropolitano نتوانستند پاسخ دهند. در عوض ، اتلتیکو اولین پیروزی خود در لیگ را برابر بارسلونا طی 10 سال به ثبت رساند ، که آنها را با سه امتیاز بالاتر از رئال مادرید ، با یک بازی در دست داشتن و دوم در جدول ، با امتیازات رئال سوسیه داد ، رهبران زودهنگام ، بالاتر می برد.

اخبار

این همچنین رقبای خود را در دهم مات و مبهم قرار می دهد ، با 11 امتیاز بارسلونا از 8 بازی اول ، بدترین آمار در این مرحله از فصل 1991-1992 است.

مربی رونالد کومان گفت: “مثل هر مربی ، من هم مسئولیت دارم.” “ما می دانیم که باید نتایج را بهبود ببخشیم. من همچنان به بازیکنانی که دارم اعتماد دارم.”

رئال مادرید پیش از این توسط ویارئال با فرم 1-1 به تساوی کشیده شده بود ، این یکی دیگر از نقاط ضعف قهرمان فعلی بود تا حس کند این سال می تواند سال اتلتیکو باشد.

و شکست دادن بارسلونا در لالیگا برای اولین بار از سال 2010 – قبل از آمدن سیمئونه به عنوان مربی – باورهای تیم را شگفت زده می کند و باعث می شود که این یک مزیت قابل توجه در جدول باشد.

همچنین روند شکست ناپذیری اتلتیکو در لیگ را به 24 مسابقه افزایش می دهد.

سیمئونه گفت: “امروز ما توانستیم برنده شویم اما مطلقا چیزی تغییر نمی کند.” “ما خوب کار می کنیم و از این تیم هیجان زده هستم.”

روز ناامیدکننده دیگر بارسا با دیدن پیکه در حالی که اشک می ریخت و گفته باشگاه “زانوی راست پیچ خورده” است ، بیشتر ناامید شد.

پیکه در هنگام برخورد با آنجل کوریا آسیب دید و هنگام عزیمت مضطرب شد.

کومان گفت: “من نگران هستم.” “خسارت زیادی وارد شده است.”

آنتوان گریزمان تقریباً بارسا را ​​مقابل تیم قدیمی خود قرار داد در حالی كه ماركوس یورنته به اتلتیكو نزدیك شد و پس از رد و بدل شدن كایران تریپیه و كورئا از سمت راست ، از تیر دروازه عبور كرد.

مسی ممکن بود گلزنی کند اما مشخصه مردد بود و نیمه کاره بود که بدون گل تمام شود تا اینکه دو خطا منجر به برتری اتلتیکو شد.

پیکه پس از یک تماس سنگین از موقعیت خارج شد و ماریو هرموسو خوب عمل کرد تا کاراسکو را آزاد کند. Ter Stegen که از قبل در میدان بود ، برای پر كردن خلا P پیكی كه از آن خارج شده بود به سرعت بیرون رفت اما اولین برخورد كاراسكو توپ را از ناحیه پاهای دروازه بان پر كرد تا اینكه فرار از 50 متری توپ را به تور دروازه بفرستد.

کلمنت لنگلت باید گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه مستقیم مسی را در جان اوبلاک با ضربه سر به ثمر رساند اما بارسلونا فاصله زیادی با سلطه داشت و مسی برای نفوذ معمول خود تلاش می کرد.

فیلیپ کوتینیو وارد زمین شد و پیکه با مشکل روبرو شد. یک ضربه ایستگاهی مسی به بیرون رفت و دید که یک ضربه مسدود شده پیش از این که مارتین برایتوایت بازیکن تعویضی بعد از یک ضربه ضعیف توسط اوبلاک یک فرصت دیرهنگام پیدا کند. اما بارسا نتوانست راهی برای عبور از آن پیدا کند.

دوباره لغزش واقعی

پیش از این ، رئال مادرید وصله کرده برای تساوی مقابل ویارئال باید معلق شود.

ماریانو دیاز تنها پس از 105 ثانیه به برتری مادرید رسید اما شاگردان زین الدین زیدان در لا سرامیکا کم رنگ شدند و ویارئال با پنالتی نیمه دوم جرارد مورنو مدعی امتیاز شایسته شد.

زیدان گفت: “این یک پاداش ناچیز است.” “ما امروز برای بازی که انجام دادیم لیاقت بیشتری داشتیم. من به خاطر تلاش پسران اذیت شدم.”

ماریانو تابستان سال گذشته تقریباً فروخته شد اما مجبور شد جایگزین کریم بنزما که مصدوم است ، و لوکا جوویچ شود که روز جمعه آزمایش ویروس کرونا مثبت بود.

سرخیو راموس ، ادر میلیتائو و کاسمیرو بعد از وقفه بین المللی غایب بودند و ناچو فرناندز و رافائل واران نامناسب را ترک کردند تا پست را پر کنند ، در حالی که مارتین اودگارد در میانه میدان شروع نادر داشت.

تبلیغ شده

با توجه به غایبان ، یک تساوی ممکن است نگران کننده زیاد زیدان باشد ، به خصوص مقابل تیم پرطرفدار ویارئال که پس از چهار پیروزی در برگشت ، در مرحله دوم ایستاد.

اما یک لغزش دیگر به این معنی است که مادرید اکنون در 7 بازی گذشته خود در سه مسابقه فقط 3 پیروزی کسب کرده است ، چهارشنبه با یک دیدار حساس از اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا.

مباحث ذکر شده در این مقاله