قیمت دوربین مداربسته

 

قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

بهتر است بدانید در پرند سیستم  تمامی دوربین‌های مداربسته با قیمت مناسب عرضه می‌شود. اکثر مردم برای خرید دوربین مداربسته آپشن‌های مختلفی را در نظر دارند، هر چقدر این آپشن‌ها بیشتر شود، دوربین گران‌تر خواهد بود. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که این آپشن‌ها چه چیزهایی هستند و چگونه با اضافه شدن هر یک از آن‌ها به قیمت دوربین مداربسته افزوده می‌شود. تا پایان ما را همراهی کنید.

در زمان خرید دوربین مداربسته به چه چیزی توجه کنیم؟

بسیاری از افراد دوربین‌های مداربسته را برای حفاظت از خود تهیه می‌کنند، به این صورت که در درب منزل آن را نصب می‌کنند، تا هنگام شب که خواب هستند، بتوانند رفت و آمدها را ببینند و اگر خدایی ناکرده دزد به محل  آمد بتواننر آن را شناسایی کنند.

از طرفی دیگر، مردم می‌توانند دوربین‌های مداربسته خود را درب مغازه نصب کنند، به این صورت به راحتی می‌توانند با کمک دوربین مداربسته رفت و آمدها را چک کنند و اگر دزدی رخ داد عامل را شناسایی نمایند. بنابراین همان طور که دیدید ابتدا باید ببینید که برای چه کاری دوربین مداربسته تهیه می‌کنید و سپس با توجه به نیازهای خود به آپشن‌ها بیفزایید و قیمت‌ها این گونه افزایش می‌یابد.

انواع دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته اغلب بر دو نوع هستند: ۱.دوربین‌های مداربسته با سیم، ۲ دوربین‌های مداربسته بی سیم.

دوربین‌های مداربسته با سیم اغلب با کمک اشعه مادون قرمز کار می‌کنند. این اشعه باعث می‌شود تا شما بتوانید تمامی اشیا را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید. اما بدی این دوربین‌ها تنها این است که نقطه‌های سفید و سیاه را به شما نشان می‌دهد که در نتیجه تصویر سیاه سفید خواهد بود. این نوع دوربین مداربسته قیمت بسیار مناسبی دارد و اکثر افراد می‌توانند از آن استفاده نمایند.

تعداد کثیری از افراد از اینکه سیمی به دوربین مداربسته شان آویزان باشد، بیزار هستند، به همین دلیل ترجیح آن‌ها این است که دوربین مداربسته بدون سیم تهیه کنند. کیفیت این نوع دوربین همانند دیگر دوربین‌ها بوده و تفاوت چندانی نیز ندارد. ولی قیمت آن با دوربین‌های مدار بسته سیم‌دار متفاوت است. مشخص و واضح است که قیمت این نوع دوربین گران‌تر خواهد بود.

آی پی شبکه روی قیمت دوربین تاثیرگذار است

دوربین‌های دارای آی پی یا شبکه یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند و می‌توانند به راحتی بر روی کامپیوتر چک و یا کنترل شوند. دوستان عزیزی که دوست دارند رفت و آمدها و تمامی اتفاق‌ها را بر روی یک مانیتور مشاهده کنند، به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنند که بسیار کاربردی بوده و استفاده از آن نیز راحت است و وضوح تصویری معادل 1080 مگاپیکسل دارد.

اگر بخواهیم قیمت دوربین ای آی پی دار را بررسی کنیم، باید بگوییم که این نوع دوربین‌ها با توجه به کارایی که ارائه می‌دهند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. در مجموعه ما از 2 میلیون تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان نیز ادامه دارد.

تاثیر رزولوشن روی قیمت دوربین مداربسته

تاثیر رزولوشن روی قیمت دوربین مداربسته

این بدان معناست که شما می‌توانید تصاویر مختلف را با کیفیت‌های متنوع و مختلف داشته باشید. مسلما هر چه قدر کیفیت تصویری که گرفته می‌شود، بیشتر باشد، قیمت دوربین مداربسته نیز افزایش می‌یابد. تا جایی که شما می‌توانید به راحتی تصاویر را از یکدیگر تفکیک کنید، علی رغم این که می‌توانند سیاه سفید باشند.

هرچه قدر کیفیت تصویر افزایش یابد، دوربین مداربسته مورد نظر نیز گران تر خواهد بود. خب این کاملا مشهود است. اما علت آن چیست؟ علت آن این است، دوربین‌هایی که تصاویر با کیفیت تولید می‌کنند حجم بیشتری دارند و به طبع نیازمند حافظه داخلی بیشتری نیز هستند. هارد هم این روزها بسیار گران است، بنابراین همین هارد باعث گران‌تر شدن دوربین مداربسته شما خواهد شد.

DVR مناسب را انتخاب کنید

دی وی آر باعث می‌شود تا شما بتوانید ویدئوهای گرفته شده را ضبط کرده تا بعدا مشاهده کنید، کانال‌های دی وی آر بسیار متنوع بوده و از 8 کانال تا 32 کانال وجود دارد. شما بسته به سلیقه و نیازهای خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با توجه به تعداد دوربینی که در این دستگاه به کار رفته شما می‌توانید هاردهایی با حافظه‌های مختلف داشته باشید و یا دی وی آرهایی با تعداد کانال‌های متفاوت نیز داشته باشید.

بعضی از برندا دارای قیمت‌های بالاتر نیز هستند، همانند برند داهوا که قیمتی معادل با 6 میلیون تومان دارد. برندهایی با قیمت پایین‌تر نیز وجود دارد که می‌توانند کار شما را تا حد زیادی راه بیندازند و برای شما مناسب باشند.

سخن پایانی

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را به خوبی با قیمت انواع دوربین مداربسته آشنا کنیم. پرند سیستم انواع دوربین‌های مداربسته را با قیمت‌های مختلفی عرضه و آماده فروش کرده است. همان طور که در بالا هم ذکر شد قیمت دوربین مداربسته به عوامل بسیار مختلفی  همانند هارد دوربین مداربسته و تعداد دوربین هایی که در آن به کار رفته، دی وی آر و.. بستگی دارد. این موارد بسیار مهم بوده و جزو عوامل اصلی هستند. در مجموعه ما تمامی دوربین‌های مداربسته با قیمت‌های مختلف آماده فروش است. از این که تا پایان این مطلب همراه بودید از شما عزیزان سپاس گزاریم.

منبع: پرند سیستم