“قهوه من را به عنوان… ترک کردم”: آکسار پاتل به طرز خنده‌داری آشفتگی پایتخت دهلی را خلاصه می‌کند.

وضعیت در واحد ضربه زنی پایتخت دهلی به گونه ای است که همه باید در تمام مراحل آماده بیرون آمدن و ضربه زدن باشند. در چیزی که یکی دیگر از بازی‌های کم امتیاز برای باتترها بود، DC تنها توانست 144 دویدن را روی تخته قرار دهد، با حسن نیت از Axar Patel و انعطاف پذیری Manish Pandey. با این حال، آکسار متوجه این واقعیت شد که باید در یک زمان ناخوشایند بیرون بیاید و خفاش کند. در این راه، قهوه ای را که تازه آورده بود، دست نخورده رها کرده بود.

آکسار در صحبت با هارشا بوگل در مراسم معرفی پس از بازی، به چند سوال پیچیده پاسخ های صریح داد.

وقتی از آکسار پرسیده شد که چه چیزی به او شادی بیشتری می دهد، ضربه زدن یا بولینگ او برمی گردد؟، آکسار گفت: “2/21 از زمانی که در 34 امتیاز 34 را کسب کردم، بنابراین دو ویکت مهم تر بودند. من قهوه سفارش دادم و لیوان را همینطور رها کردم، زمانی که سه من و پاندی در این مورد بحث کردیم که باید آن را تا جایی که ممکن است عمیق کنیم.

ویکت حیدرآباد به گونه‌ای بود که بیشتر ضربه‌زنان برای گلزنی روی آن با مشکل مواجه شدند. حتی آکسار اعتراف کرد که سطح بسیار کند بود. “آهسته بود، توپ به آرامی از زمین خارج می شد. من احساس کردم که من و کولدیپ می توانیم ضربات را روی این سطح ببندیم، بنابراین لذت بخش بود.”

هنگامی که از وی پرسیده شد که از ویکت چه کسی بیشتر لذت برد، مایانک یا مارکرام؟، چرخنده بازوی چپ گفت از ویکت مایانک.

او تاکید کرد: “من مدام ویکت‌ها را به شکل ضربه زدن به ضربات وارد می‌کنم، اما گرفتن ویکت از ویکت کندتر (ویکت مایانک) لذت‌بخش‌تر بود.”

با پیروزی مقابل سان رایزرز حیدرآباد، پایتخت دهلی دو بازی را به دست آورده است. با این حال، آنها همچنان در انتهای جدول امتیازی 10 تیمی IPL 2023 باقی مانده اند. در 7 بازی، آنها فقط 2 بازی را برده اند. اگرچه آنها هنوز از رقابت های پلی آف خارج نشده اند، تیم تحت رهبری دیوید وارنر باید تقریباً در تمام مسابقات باقیمانده خود پیروز شود تا در جستجوی رتبه 4 برتر باشد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله