“قطعا آنجا خواهم بود”: ریکی پونتینگ از ستاره زیر آتش هند برای حضور در جام جهانی حمایت کرد

ریکی پونتینگ از KL Rahul برای حضور در جام جهانی حمایت کرده است© BCCI

ریکی پونتینگ، اسطوره استرالیایی معتقد است که هند برای هر دو تیم KL Rahul و Ishan Kishan در تیم خود در جام جهانی فضایی خواهد داشت و اضافه کرد که کیشان با توجه به اینکه او یک بازیکن چپ دست است، یک گزینه ضروری به نظر می رسد. پس از تصادف ناخوشایند ریشابه پنت که باعث شد او برای چندین ماه از بازی کریکت محروم شود، گمانه زنی هایی در مورد اینکه چه کسی برای تیم هند دستکش می گیرد، وجود داشت. پونتینگ در آخرین قسمت از ICC Review گفت: “ببین، من فکر می کنم آنها به او خواهند ماند. من فکر می کنم در تیم آنها برای جام جهانی، KL قطعا آنجا خواهد بود.”

فکر می‌کنم ایشان کیشان باید حتماً در آنجا حضور داشته باشد تا گزینه دیگری برای ضربه زدن به چپ دست بدهد، زیرا اگر به بازی سه برگردیم، به دلیل اشتون آگار و دور زدن توپ‌ها از دست راست‌ها، آکسار و جادجا را جلوتر از سوریا ارتقا دادند. ،” او اضافه کرد.

در حالی که KL Rahul در ODI های اخیر این نقش را ایفا کرده است، ایشان کیشان همچنان بخشی از راه اندازی اورهای محدود هند باقی می ماند.

“با توجه به اینکه ریشابه اکنون آنجا نیست، ممکن است به این فکر کنند که شاید بخواهند در نقش یک بازیکن چپ دست متخصص در درجه میانی بازی کنند که فکر می کنم باید ایشان کیشان در نقشی باشد، چه در شماره 4 باشد چه در شماره 5.

صرفاً برای نفی تیم‌هایی که دارای چرخش بازوی چپ هستند، زیرا وقتی به اسپینرها در سراسر جهان نگاه می‌کنید، تعداد بسیار کمی از بازوی راست در ODI و T20I وجود دارد.

“شما باید چپ دست ها را از طریق مرتبه وسط خود داشته باشید. بیشتر طرفین دارای چرخش بازوی چپ و چرخش پای راست خواهند بود و اگر فقط راست دست ها را در ردیف میانی خود داشته باشید، برای آنها بسیار سخت تر است. بچه ها آن را بازی کنند.”

کاپیتان سابق استرالیا: “بنابراین من فکر می کنم که آنها با دو دروازه بان در ترکیب خود به جام جهانی خواهند رفت و در مورد آنچه که در مورد ضربه زدنشان به آنها مربوط می شود تصمیم خواهند گرفت.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله