قرن مارک چپمن به نیوزیلند کمک می کند تا سری 2-2 پاکستان را پایان دهد

مارک چپمن یک صد بدون شکست را به ثمر رساند تا پیروزی شش ویکت نیوزلند برابر پاکستان را در پنجمین و آخرین مسابقه بیست 20 در راولپندی در روز دوشنبه به ثمر برساند و تساوی 2-2 سری پنج بازی را به پایان برساند. این بازیکن 28 ساله یک توپ 57 توپ 104 را در یک حرکت عقب کوبید تا نیوزیلند را از 73-4 مخاطره آمیز بردارد تا هدف سفت و سخت 194 را با چهار توپ باقیمانده تعقیب کند. چپمن گفت: «ما از اینکه چگونه سریال امشب را به تساوی رساندیم و کار را به پایان رساندیم بسیار خوشحالیم. در دو بازی اول کمی تعدیل نیاز داشت و دیدن اینکه خوب کار کرد، عالی است.

محمد رضوان یک قرن با دو ران از دست داد، اما همچنان پاکستان را در 20 اور خود به 193-5 رساند.

چپمن با یک ایستگاه ویکت پنجم بدون شکست 121 توپ با 121 توپ با جیمز نیشم رهبری مبارزه را انجام داد.

چپمن می‌گوید: «از اینکه جیمی با تمام تفنگ بیرون آمد و کمی فشار را نیز از من برداشت، بسیار سپاسگزار بودم.

چپمن که سال گذشته بالاترین امتیاز T20I او در برابر اسکاتلند در ادینبورگ 83 بود، قرن خود را با 54 توپ با مهار شاهین شاه افریدی تکمیل کرد و چوب خود را به سمت رختکن تشویق می کرد.

در مجموع، چپمن 11 ضربات چهار و چهار شش ضرب کرد، در حالی که ضربه نیشم با دو شش و چهار چهار ضرب بود که این جفت با هم ترکیب شد تا به نیوزیلند صدمین برد T20I خود در 192 مسابقه را بدهد.

شاهین با ویکت تیم لاتهام از اولین توپ در اینینگ و ویل یانگ (چهار) از توپ پنجم شروعی عالی به پاکستان داده بود.

چاد بووز (19) و داریل میچل (15) نیز قبل از اینکه چپمن مسئولیت را بر عهده بگیرد، سقوط ارزانی داشتند و همچنین از شکار شاهین در 67 توسط شاداب خان در طولانی مدت سود بردند.

پاکستان اولین T20 را با 88 ران و دومی را با 38 ران برد، در حالی که نیوزلند با 4 ران سوم شد، همه در لاهور.

مسابقه چهارم به دلیل بارش تگرگ در راولپندی متوقف شد.

پیروزی و نتیجه 2-2 برای نیوزیلند خوشایند است که هشت بازیکن برتر خود از جمله کین ویلیامسون کاپیتان معمولی خود را به دلیل ادامه لیگ برتر هند از دست داده بودند.

بابر اعظم کاپیتان پاکستانی از این نتیجه ناامید شد.

اعظم گفت: «فکر می‌کنم بعد از اینکه رضوان در مراحل میانی اینینگ‌ها را برای ما احیا کرد، 10 تا 15 دوش کوتاه بودیم. به چپمن تبریک می گویم، او ضربه خاصی زد و بازی را از ما گرفت.

اینینگ پاکستان با ضربه درخشان رضوان پس از اعزام آنها به خفاش توسط نیوزلند شکل گرفت.

این بازیکن 30 ساله در حالی که آخرین تحویل اینینگ ها را از دست داد و به همراه آن دومین صد T20I خود را از دست داد، 98 توپ بدون شکست 62 توپ را زد.

رضوان که چهار شش شش و هفت چهار ضربه زد، با افتخار احمد (36) برای ویکت چهارم 71 و برای ویکت پنجم با عماد وسیم که 31 شد، 68 گل اضافه کرد.

پاکستان در اوور ششم به رتبه 51 رسید که بلر تیکنر اعظم را برای 19 و محمد حارس تحویل‌های پی در پی را حذف کرد تا شروع خوب را از مسیر خارج کند.

احمد از 22 توپ دو شش و سه برون زد در حالی که ضربه 14 توپ وسیم دارای پنج مرز و یک شش بود.

برای نیوزلند، تیکنر با 3-33 بهترین توپ‌زن بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله