«قدردانی نمی‌کردم…»: پیام قاطعانه هاردیک پاندیا به هم‌تیمی‌ها پس از پیروزی نهایی GT بر PBKS

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، روز پنجشنبه از بازیکنانش خواست تا در بازی‌های آتی لیگ برتر هند، در اوورهای میانی کمی ماجراجوتر باشند. مدافع عنوان قهرمانی GT پس از بازگشت عالی موهیت شارما (2-/18) به IPL و بازکننده شوبمن گیل با توپ 49 توپ 67، یک پیروزی 6 ویکتی بر پنجاب کینگز به ثبت رساند. از 154 با یک توپ خالی، چیزی که هاردیک قدردانش نبود.

“خیلی صادقانه بگویم، من نمی‌خواهم بازی را با شرایطی که در آن بودیم به این نزدیکی پیش ببرم. قطعاً چیزهای زیادی برای یادگیری از این بازی وجود داشت. این زیبایی ورزش است، هرگز تمام نمی‌شود تا زمانی که تمام شود.” هاردیک در ارائه پس از بازی گفت.

“بنابراین ما به تخته قرعه کشی برمی گردیم. من فکر می کنم می توانیم چند ریسک دیگر در اوورهای میانی بپذیریم. ما باید ریسک کنیم و در اوورهای میانی شوت کنیم، باید مطمئن شویم که بازی آنقدر عمیق پیش نمی رود.”

ویکت خوب بود اما به دلیل سختی خاک و ویکت توپ در حال خشک شدن بود. او بسیار تحت تاثیر موهیت با سرعت متوسط ​​قرار گرفت، به خاطر بازی خوبش با توپ.

موهیت با بازی در اولین بازی خود در لیگ از سال 2020، در بازی ماقبل آخر استثنایی بود و تنها 6 ران را از آن خود کرد.

“وقتی موهیت و آلزاری (جوزف) آمدند تعجب نکردم. آنها فوق العاده بولینگ کردند. و به موهیت افتخار می کنم. به عنوان یک توپ انداز تور به ما ملحق شد و سپس منتظر فرصتش بود، دانست که زمانش فرا خواهد رسید و امروز فرا رسیده است. هاردیک درباره محیط گفت: کارهای سخت زیادی انجام داده است، صبر نشان داده و زمانش فرا رسیده است.

در بازگشت به نتیجه، کاپیتان گفت: “بلعش قرص سختی خواهد بود، این قرص را تا این حد نزدیک کنید. طرفدار زیادی نیست که بازی را به آخر برساند.” کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan، پس از یک نمایش ضعیف دیگر، دوباره ناامیدی خود را از ضربات کوبنده تیم ابراز کرد.

ما دویدن های زیادی را روی تخته قرار ندادیم. ما باید این موضوع را در آینده اصلاح کنیم. اگر تعداد توپ های نقطه ای را مشاهده کنید، اگر یک تیم 56 توپ بازی کند، در نهایت بازی را باخته اید.

داوان گفت: «از دست دادن ویکت‌های اولیه، شما را عقب می‌اندازد و ما باید روی آن کار کنیم.

بازیکن مسابقه موهیت گفت: “من در این مکان لحظات خوبی را سپری کردم. فکر کردم به تغییراتم پایبند باشم، در اوورهای میانی با هاردیک گپ زدم، خوشبختانه نتیجه داد.

“شما باید سخت تمرین کنید، 100 درصد خود را به کار بگیرید. باید طبق شرایط بازی کنید و به اصول اولیه پایبند باشید. پس از 10 اور به من نقشی داده شد. اعتبار به مربی می رسد که نقش همه را در تیم مشخص کرده است. موهیت گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله