قانون نهایی دولت برای مجازات “منابع واقعی دوپینگ” طی 3-6 ماه: رئیس نادا

قانون نهایی دولت برای مجازات

پیش از این ، رئیس IOA در مورد نیاز به قانون برای مجازات افراد پشت دوپینگ صحبت کرده بود.© خبرگزاری فرانسه


ناوین آگاروال ، مدیرکل آژانس ملی ضد دوپینگ (نادا) روز دوشنبه گفت که دولت در حال نهایی کردن قانونی برای مجازات “منابع واقعی دوپینگ” در ورزش در سه تا شش ماه آینده است. اظهارات وی زمانی بیان شد که رئیس اتحادیه المپیک هند ، نریندر باترا ، رئیس اتحادیه هند درباره نیاز به “نوعی قانون” برای مجازات افراد پشت دوپینگ توسط ورزشکاران در طی یک وبینار ملی “شرایط ضد دوپینگ ، تغذیه و درمان در ورزش” صحبت کرد. آگاروال بدون بیان جزئیات درمورد اینکه ” منظور او از “منابع واقعی” بود.

اخبار

دولت و NADA در حال کار بر روی یک قانون ضد دوپینگ بودند که در ابتدا پیشنهاد زندانی شدن ورزشکارانی را که دارای یک سندیکا سازمان یافته دوپینگ بودند پیشنهاد می کرد اما بعدا بند کیفری این ورزشکاران لغو شد.

باترا در مورد تعیین مسئولیت کسانی که در پشت صحنه با ورزشکاران کار می کنند صحبت کرد.

رئیس IOA گفت: “نوعی قانون باید وضع شود. تا این لحظه فقط ورزشكاران جریمه شده اند اما افرادی كه آنها را تحت فشار قرار می دهند از شر اسكات آزاد می شوند … ما به برخی قوانین سخت نیاز داریم تا نوعی مسئولیت را بر عهده آنها قرار دهیم.”

رئیس جمهور فدراسیون دو و میدانی هند ، آدیل سوماریوالا ، از آگاروال خواست تا آزمایش دوپ این ورزشکاران را افزایش دهد. وی گفت: تمام ورزشكاران متصل به بازیهای المپیك توكیو باید قبل از عزیمت از كشور ، آزمایشهای پیش بینی كنند.

وی گفت: “گروه هند در المپیک توکیو باید کاملاً تمیز باشد. هر یک از آنها باید قبل از ترک کشور آزمایش شود.”

تبلیغ شده

“من از جرم انگاری دوپینگ در هند و ایجاد قانون برای این امر دفاع می کردم.”

وی گفت که بعضی اوقات مکمل هایی که به ورزشکاران ارائه می شود آلوده هستند و غذای ارگانیک مغذی را برای آنها ترجیح می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله