فینال WTC: “رکورد” مهیب که هند را در برابر استرالیا در صندلی رانندگی قرار می دهد

در حالی که استرالیا آماده سازی برای فینال مسابقات قهرمانی تست جهانی مقابل هند را آغاز می کند، مردان Down Under مشتاق هستند تا مبارزات گذشته خود را در The Oval پشت سر بگذارند. در بیش از 140 سال تست کریکت در انگلستان، استرالیا یکی از بدترین رکوردها را در The Oval داشته است، که میزبان فینال از 7 تا 11 ژوئن بین دو تیم برتر آزمون خواهد بود. استرالیا که در سال 1880 در The Oval اولین آزمون در انگلستان بازی کرد، تنها 7 برد از 38 تست در سالن معروف لندن جنوبی کسب کرده است و میزان موفقیت خود را در سالن 18.42 درصد نشان می دهد که ضعیف ترین آنهاست. در سراسر انگلستان

استرالیا در 50 سال گذشته فقط دو بار در The Oval قهرمان شده است. از سوی دیگر، آنها 17 پیروزی از 29 مسابقه در لردز را با میزان موفقیت 43.59 درصد به دست آورده اند که بهتر از انگلیس میزبان با 39.72 درصد از 141 بازی و آفریقای جنوبی 33.33 درصد در همان مکان است.

استرالیا دارای نرخ موفقیت 34.62 درصد در هدینگلی، 30.43 درصد در ترنت بریج، و 29.03 درصد و 26.67 درصد در اولدترافورد و ادگباستون است.

از سوی دیگر، هند نیز با دو برد، 7 تساوی و 5 شکست در زمین مسابقه چندان خوب عمل نکرده است. اما تیم تحت رهبری روهیت شارما با پیروزی 157 ران مقابل انگلیس در اینجا در سال 2021 تقویت خواهد شد، که این اولین پیروزی در یک مسابقه آزمایشی در زمین مسابقه در 40 سال گذشته بود.

به گزارش cricket.com.au، استرالیا اولین جلسه تمرینی کامل خود را در بریتانیا در روز پنجشنبه در بکنهام، که در 20 کیلومتری مرکز لندن قرار دارد، خواهد داشت.

پت کامینز و مردانش در آخر هفته در زمین بیرونی کنت تمرین خواهند کرد زیرا هر دو طرف فقط دو روز قبل از مسابقه به امکانات در The Oval دسترسی خواهند داشت.

و در حالی که The Oval احتمالاً طرفدار پیسرها خواهد بود، بکنهام شناخته شده است که آهنگی دوستدار خمیر دارد.

استرالیا چرخه WTC 2021-23 را در بالای جدول به پایان رساند و تنها باخت آنها شکست 2-1 خارج از خانه مقابل هند در اوایل سال جاری بود.

آنها هشت سال است که مردان آبی پوش را چه در خانه و چه خارج از خانه شکست نداده اند – چهار شکست متوالی.

موضوعات ذکر شده در این مقاله