فینال IPL 2020: واکنش ناخدای سرخپوستان بمبئی روهیت شارما به ژست فداکارانه سوریاکومار یداو


سرخپوستان بمبئی بعد از Chennai Super Kings به دومین امتیاز تبدیل شد که موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر هند در لیگ برتر شد زیرا روز سه شنبه در فینال IPL 2020 در دبی با پنج ویکت پایتخت دهلی را شکست داد. روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی که از برد بیشترین رکورد تیمش خوشحال شد ، گفت که آنها همیشه می خواستند پیروزی را به عادت خود تبدیل کنند و او نمی توانست بیشتر از بازیکنانش درخواست کند. در حالی که روهیت یک ضربه ناگوار برنده مسابقه بازی می کرد ، و با گلزنی 51 توپ مسلط 68 ، درگیر یک اختلاط بزرگ در میانه میدان شد که برای آنها یک ویکت یکی از با دوام ترین سوریکومار یاداو بود. Rohit توپ را مستقیماً به سمت زمین بازی کرده بود و با وجود بی میلی Suryakumar تصمیم گرفت که یک آهنگ سریع را بدزدد. علیرغم قضاوت ضعیف روهیت ، سوریاکومار یداو ویکت خود را فدا کرد تا کاپیتانش بتواند به مبارزه ادامه دهد. روهیت وقتی از وی در مورد این حادثه س askedال شد ، از حرکت غیرخودخواهانه سوریاکومار تعریف و تمجید کرد و افزود که نوعی از فرم او در خود روهیت باید ویکت خود را قربانی می کرد تا او را در وسط نگه دارد.

اخبار

روهیت در سخنرانی بعد از بازی گفت: “سوریا بازیکن بالغ تری است. از نظر شکلی که داشت ، باید ویکت خود را فدای سوریا می کردم.”

علیرغم از دست دادن ارزان سوریاکومار ، سرخپوستان بمبئی مجموعاً با هشت توپ تعقیب کردند تا اندکی برای کسب پنجمین عنوان IPL خود در اختیار داشته باشند.

هنگامی که در مورد راز موفقیت تیم پرسیده شد ، رهبر با آراستگی IPL گفت که آمادگی ها قبل از شروع IPL آغاز می شود و کارکنان پشتیبانی آنها بی وقفه در پشت صحنه کار می کنند تا همه چیز را در جای خود قرار دهند.

“من کاملاً خوشحالم که چطور اوضاع در کل فصل پیش رفت. ما در ابتدا گفتیم که به عادت برنده شدن احتیاج داریم. ما نمی توانستیم چیزی بیشتر بخواهیم ، درست با پول از توپ 1 و هرگز به عقب نگاه نکردیم. من فکر می کنم اعتبار زیادی به افرادی که در پشت صحنه کار می کنند تعلق می گیرد – اغلب آنها مورد توجه قرار نمی گیرند. کار ما خیلی قبل از شروع IPL آغاز شد و ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که خلا in های موجود در فصول گذشته را پر کرده ایم. ” تلاش های کارکنان پشتیبانی سرخپوستان بمبئی.

روهیت در هشت فصل گذشته بمبئی را به پنج عنوان رسانده و در مورد مهارت های رهبری خود صحبت کرده است ، این بازیكن 33 ساله گفت كه كار او یافتن تعادل مناسب در تیم و به دست آوردن بهترین بازیکنان است.

سرخپوستان بمبئی با یک تغییر وارد بازی شدند ، راهول چهار چرخنده پا جای جیانت یداو و روهیت را که در خارج از چرخش قرار داشت نیز در این تصمیم منعکس کرد.

“من باید تعادل را پیدا می کردم تا بهترین نتیجه را از آنها بگیرم. من کسی نیستم که بتواند با چوب پشت سر آنها بدود و ایجاد اعتماد به نفس در بازیکنان مهم است. Krunal ، Hardik و Pollard کار خود را برای یک او توضیح داد که امروز مدت طولانی است ، آنها نقش های خود را می دانند. امروز رحول از دست رفته است و ما باید مطمئن شویم که بازوی او را محکم می کنیم و به او اطمینان می دهیم که کار اشتباهی نکرده است و این یک حرکت تاکتیکی بوده است. “

سرپرست بازنده شریاس اییر گفت که علی رغم اینکه نتیجه مطابق نتیجه نباشد ، او به سخت کوشی بازیکنانش برای رسیدن به فینال افتخار می کند. او همچنین از ریکی پونتینگ سرمربی تیم تعریف کرد که به او آزادی عمل را در وسط داد.

تبلیغ شده

“ریکی ، میزان آزادی که به ما می دهد فوق العاده است. روشی که وی برای بازیکنان ایجاد می کند بسیار شگفت انگیز است. جلسات تیمی و سخنرانی های انگیزشی او کاملاً باورنکردنی است. IPL همیشه شما را شگفت زده می کند ، این یکی از سخت ترین لیگ ها برای بازی است. من از حضور در آن غرق شده ام ، و من واقعاً به پسرانم افتخار می کنم ، راهی که آنها برای رسیدن به فینال بازی کرده اند ، کار آسانی نیست “.

“برنده شدن در IPL بهتر بود ، اما ما شاهد این خواهیم بود که سال آینده جام را بالای سر ببریم. من می خواهم از هوادارانمان تشکر کنم ، و ما از همه حمایت هایی که در طول فصل از ما شده سپاسگزاریم ، “او نتیجه گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله