فینال IPL 2020: سرخپوستان بمبئی پیش از برخورد اجلاس سری به جلسه خالص بازیکنان می زنند. تماشا کردن

تماشا کنید: سرخپوستان بمبئی قبل از فینال IPL 2020 به بازیکنان سری می زنند و آماده می شوند

IPL 2020: روهیت شارما قبل از فینال شوت های مارک تجاری خود را در تورهای زمین بازی کرد.© توییتر


قهرمانان چهار دوره هندی های بمبئی امیدوارند پس از Super Kings چنای به تیم دوم تبدیل شوند تا با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هند دفاع کنند. تیم تحت هدایت روهیت شارما در مسابقه اجلاس IPL 2020 در استادیوم کریکت بین المللی دبی در 10 نوامبر به پایتختی های دهلی می رود. مدافع عنوان قهرمانی ثابت ترین امتیاز این فصل بوده است اما آنها می دانند که اگر بتوانند فایده ای نخواهد داشت در فینال بهترین قدم خود را جلو می گذاریم. از این رو ، بازیکنان آنها قبل از درگیری بزرگ سه شنبه ، سخت در شبکه ها تمرین می کنند. در ویدئویی که سرخپوستان بمبئی در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته اند ، بازیکنان ستاره آنها – از کاپیتان Rohit Sharma گرفته تا Jasprit Bumrah – در حال تعریق در شبکه ها دیده می شوند.

اخبار

فیلم را اینجا ببینید:

روهیت ، که مصدومیت او نه تنها برای حق رای دادن بلکه برای تیم هند نیز نگران کننده بوده است ، با شوت های علامت تجاری خود بازی می کند و نشان می دهد که او مناسب است و برای گرفتن بولینگ پایتخت های دهلی در حال مسابقه است.

بومرا و ترنت بولت که در تمام طول فصل فرم فوق العاده ای داشته اند نیز دیده می شوند که با سرعت کامل می دوند و مهارت های خود را تیز می کنند. هیتکرهای بزرگی مانند Hardik Pandya و Kieron Pollard نیز دستان خود را جلوتر از این دیدار بزرگ تکان دادند.

تبلیغ شده

سرخپوستان بمبئی مرحله لیگ را در بالای جدول امتیازات به پایان رساندند و از 14 بازی 18 امتیاز کسب کردند ، 9 برد حسن و 5 باخت. سپس میزهای برتر میزهای پایتخت دهلی را در یک رده بندی یک طرفه 1 برتری دادند تا در دومین فینال متوالی خود جایگاهی ثبت کنند.

پایتخت های دهلی از شانس دوم خود برای به دست آوردن در دو تیم برتر استفاده کامل کردند و روز یکشنبه در مسابقات مقدماتی 2 از SunRisers Hyderabad بهتر استفاده کردند تا به فینال اصلی IPL خود برسند ، جایی که در برابر موفق ترین تیم تاریخ مسابقات قرار خواهد گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله