فینال ATP: دانیل مدودف رافائل نادال را برای تنظیم تقابل عنوان دومنیک Thiem شکست داد


دانیل مدودف رافائل نادال را پس از یک مسابقه خسته کننده خسته کننده در فینال ATP در لندن روز شنبه ارسال کرد تا یک مسابقه عنوان قهرمانی در برابر فاتح نواک جوکوویچ ، دومنیک تیم ، ترتیب دهد. شماره دو جهان اسپانیا که در کارنامه درخشان خود هرگز در مسابقات نخبه پیروز نشده است ، هنگام سرویس دهی در این مسابقه در ست دوم دچار تزلزل شد و 3-6 ، 7-6 (4/7) ، 6-3 شکست خورد. پیش از این ، تایم قهرمان یو اس اوپن در ست تساوی ست سوم مقابل جوکوویچ با نتیجه 4 بر صفر بازیافت و 7-5 ، 6-7 (10/12) ، 7-6 (7/5) پیروز شد.

اخبار

مدودف غول روسی – که در 9 مسابقه متوالی پیروز شده است – سرویس نادال را در مراحل اولیه بازی عصرانه خود در O2 Arena خالی تحت فشار شدید قرار داد.

اما او نتوانست شانس خود را بشمارد و افت سطحش به اسپانیایی اجازه داد شکست بخورد تا 5-3 پیش از بازی در این ست ، برتری داشته باشد.

مدودف بلافاصله در آغاز ست دوم تمرکز خود را پیدا کرد و در اولین بازی سرویس خود که عاشق آن بود برنده شد قبل از اینکه نادال ، دو بار فینالیست این رویداد ، دو تقصیر کند تا روسیه 2-0 پیش بیفتد.

درست زمانی که به نظر می رسید مدودف در حال کروز است ، نادال 34 ساله دو بار شکست خورد تا کنترل کامل را بدست آورد و برای خدمت در این بازی قدم گذاشت.

اما در یک چرخش حیرت انگیز دیگر ، قهرمان 20 بار گرند اسلم یک بازی شلختانه انجام داد و به روسیه اجازه بازگشت به مسابقه داد و در نهایت تایم بریک مدودف برنده شد.

ست تصمیم گیرنده به بازی هفتم بستگی داشت – روس در سومین نقطه استراحت خود یک برنده سربار تولید کرد و دوباره شکست خورد تا برای اولین بار نادال را شکست دهد.

اسپانیایی پس از گرفتن ست ابتدایی ، با یک پیروزی 71 مسابقه ای وارد مسابقه شد ، اما بازیکن 24 ساله با عملکرد ذهنی و جسمی بیش از دو ساعت و 36 دقیقه این مسابقه را از دست داد.

رده چهارم که سال گذشته در اولین بازی خود در تورنمنت پایان فصل هر سه مسابقه خود را از دست داد ، گفت: “من در ست دوم ، تا 5-4 برای او خیلی عجیب احساس می کردم.”

“احساس می کرد که شوت های عالی می زنم اما هیچ پیوندی در بازی من وجود ندارد و به همین دلیل است که می باختم. او در لحظات مهم بهتر بود. در لحظات مهم نمی توانم برگردم ، نمی توانم خوب بسازم در لحظات مهم شلیک کرد.

“من تصمیم گرفتم برخی چیزهای کوچک را تغییر دهم. فقط نزدیکتر بودن ، کمی بیشتر به دنبال آن هستم. احساس کردم قبل از (در) بعضی از بازی ها شانس پیروزی دارم ، شاید یک مجموعه باشد ، اما این کار نمی کند ، بنابراین من باید تغییر کند و واقعاً خوب کار کرد. من واقعاً از این بابت خوشحالم. “

عذاب جوکوویچ

پیروزی تایم برابر جوکوویچ امید شماره یک جهان را برای برابری با رکورد شش عنوان راجر فدرر در مسابقات هشت نفره به پایان رساند.

نایب قهرمان 2019 پس از از بین بردن چهار امتیاز مسابقه در تای استراحت ست دوم ، از نظر روانشناختی با نبردی سخت روبرو شد.

اما او به سرعت در شیار برگشت و از موقعیت ناامیدکننده در تایم استراحت در ست نهایی دور شد و شش امتیاز پیاپی کسب کرد و دو امتیاز مسابقه کسب کرد و امتیاز دوم را به دست آورد.

Thiem گفت: “این مطمئناً یک نبرد ذهنی بود.” “من در تای استراحت ست دوم خیلی تنگ شدم ، اول از همه به این دلیل که بازی در این افسانه ها همیشه چیز خاصی خواهد بود.

تبلیغ شده

“و سپس بازی در فینال ATP در فینال نیز چیز خیلی خاصی است. من فکر کردم بعد از اولین عنوان بزرگم در نیویورک ، شاید کمی آرام تر باشم اما حدس می زنم این یک اشتباه بود.”

اتریشی تنها دومین بازیکن در سال 2020 است که برابر جوکوویچ که با رکورد 15-1 تساوی در این فصل وارد گل سوم شد ، پیروز شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله