فینال چالش T20 زنان 2020: رادا یداو اولین کسی است که در تاریخ مسابقات پنج برد ویکت را انجام می دهد. تماشا کردن

فینال Womens T20 Challenge 2020: رادا یداو اولین کسی است که در تاریخ مسابقات پنج برد ویکت را انجام می دهد.  تماشا کردن

فینال T20 Challenge 2020 بانوان: رادا یداو با ارقام 5 در 16 در چهار دوره کار خود را به پایان رساند.© IPL / توییتر


رادا یداو اولین دروازه بان تاریخ T20 Challenge بانوان شد که پنج پرتاب می کند وقتی که او با رقم 5 برای 16 در چهار بازی برای Supernovas مقابل Trailblazers در فینال نسخه 2020 به کار خود پایان داد. او قبل از اخراج سوفی اکلستون (1) ، هارلین دئول (4) و جولان گسوامی (1) ، قبل از اینکه Nattakan Chantam (0) در آخرین توپ خاتمه یابد ، در آخرین بازی نخست سه بار از این پنج ویکت بدست آورد. از 20 ام بیشتر از آن فقط یک مسابقه برای Trailblazers به ​​همراه داشت. در نتیجه ، تریل بلیزرها پس از پیروزی در بازی Supernovas و انتخاب به میدان ، به 118 برای 8 محدود شدند.

اخبار

رادا همچنین ریچا گوش را در اوایل کار به مدت 10 اخراج کرده بود زیرا تریل بلیزرها پس از اخراج کاپیتان و بهترین گلزن خود در شب Smriti Mandhana (68 در 49) در 15 امین تسریع ، سرعت خود را کم کردند و کاپیتول کردند.

تیم های تریل بلیزر بعد از 15 بازی بیش از حد 101 ، 2 نفره بودند و همه چیز Deepti Sharma و Richa در چین بود. با این حال ، سقوطی که باعث شد آنها در 5 بازی گذشته 6 بر 17 از دست بدهند ، به این معنی بود که آنها با امتیاز کمتری به پایان رسیدند.

رادا آخرین کار خود را با اخراج اکلستون ، که فقط برای شاکرا سلمان تحت پوشش حمل و نقل هوایی انجام داد تا کار راحتی انجام دهد ، کار را آغاز کرد.

رادا باعث شد که هارلین قبل از اینکه گوسوامی در زایمان بعدی عقب بیفتد ، در چهارمین توپ از بالای سر هم اخراج شد.

تبلیغ شده

او روی آخرین توپ هت تریک می کرد ، اما چاتنام آن را دور نگه داشت ، هرچند بدون از دست دادن خود در تلاش برای دویدن اضافی ، آن را هت تریک کرد.

Trailblazers و Supernovas با پایان یافتن به عنوان دو تیم برتر جدول امتیازات در حالی که تیم سوم Velocity حذف شد ، فینال مسابقات T20 Challenge زنان 2020 را کسب کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله