فینال لیگ برتر 2020 هند ، MI در مقابل دی سی: مربیان سرخپوست بمبئی ، لود جاسپریت بومرا ، پیش از فینال IPL


جاسپریت بومرا یکی از بازیکنان اصلی سرخپوستان بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2020 بوده است. با 27 ویکت در 14 مسابقه ، توپ سریع فقط در عقب کاگیسو ربادا از پایتخت های دهلی در رقابت برای Purple Cap راهی فینال است. در حالی که سرخپوستان بمبئی پایتخت های دهلی را برای ورود به فینال هدایت می کردند ، بومرا بهترین ارقام T20 را با 4/14 در مقدماتی 1 تولید کرد. اکنون ، در حالی که آنها آماده می شوند تا در فینال دوباره با همان مخالفت روبرو شوند ، مربیان MI Bumrah را به عنوان کسی که می تواند در بازی بزرگ 10 نوامبر تفاوت ایجاد کند ، جدا کردند.

اخبار

شین باند ، مربی بولینگ سرخپوستان بمبئی در ویدئویی که توسط سرخپوستان بمبئی به اشتراک گذاشته شده است ، گفت: “این یک امتیاز است که می بینم بهترین بولینگ سریع T20 در جهان به کارهای خود مشغول است.”

نیوی سابق: “شما به مسابقات فینال می روید ، مانند سال های 2017 و 2019 ، و جمع کم داریم. پیکر زلاند گفت.

بومرا در فینال های IPL در سال 2019 و 2017 به ترتیب رقم های 2/14 و 2/26 را در برابر Chennai Super Kings و Rising Pune Supergiants ثبت کرد.

باند افزود: “یك كاری كه او انجام می دهد این است كه مرتباً به دنبال پیشرفت در بازی خود است.”

“من فکر می کنم که این برای ما الهام بخش است. ما چند بازیکن کلاس جهانی در تیم خود داریم. بومس (بومرا) نمایش های برنده مسابقه را برای ما انجام می دهد ، بولری مثل او بسیار بزرگ است. “

Mahela Jayawardene ، سرمربی MI گفت بومره “در 2-3 سال گذشته به عنوان یک بولینگ بسیار بالغ شده است”.

کاپیتان سابق سریلانکا گفت: “او به وضوح در اینجا گروه بولینگ را نیز هدایت می کند. او مسئولیت را بر عهده گرفته است.”

جیاوردنه درباره قهرمانی های بومرا در فینال های قبلی IPL گفت: “بازیکنان بزرگ برای بازی های بزرگ شرکت می کنند و او نیز از این قاعده مستثنی نیست.”

بومرا همچنین طرز تفکر خود را در مورد نزدیک شدن به بازی های بزرگی مانند فینال IPL توضیح داد.

بومرا گفت: “آنچه اتفاق می افتد این است که وقتی شما یک فینال بازی می کنید ، اعصاب بالا هستند. این یک بازی با فشار بالا است. همه در حال تماشا هستند ، چشمهای زیادی به شما هستند و همیشه نگران هستید.”

تبلیغ شده

پیکر هند گفت: “اما در این شرایط ، ما همیشه توانسته ایم عصبیمان را حفظ کنیم. بنابراین حتی اگر امتیاز کمتری هم کسب کنیم ، مجموع کمی داریم ، ما توانسته ایم از آن دفاع کنیم.”

بومرا بدون شک بازیکن اصلی هندی های بمبئی خواهد بود ، به خصوص که در مرحله مقدماتی حریفان خود را در فینال عذاب داده است. فینال IPL 2020 روز سه شنبه در دبی برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله