فینال لیگ برتر 2020 هند ، سرخپوستان بمبئی مقابل پایتخت های دهلی: Ranveer Singh ، Amitabh Bachchan به عنوان عنوان پنجم MI Clinch جشن می گیرند

IPL 2020 Final، MI vs DC: Ranveer Singh، Amitabh Bachchan Celebrate As Mumbai Indians Clinch Title 5th

فینال IPL 2020: بازیگر Ranveer Singh برای جشن گرفتن عنوان قهرمانی IPL بومیان هند در بمبئی ، آهنگی محبوب خواند.© Ranveer Singh / Instagram


بازیگران Ranveer Singh و Amitabh Bachchan روز سه شنبه با به اشتراک گذاشتن پیام های جشن در شبکه های اجتماعی ، پنجمین قهرمانی لیگ برتر هند در رکورددار هند بمبئی را جشن گرفتند. بمبئی در فینال IPL 2020 در دوبی با پنج ویکت پایتخت دهلی را شکست تا دومین عنوان خود را در همان سال ها کسب کند ، علاوه بر سه عنوان دیگر در سال 2013 ، 2015 و 2017. بمبئی در فینال IPL 2019 چنای سوپر کینگ را شکست داده بود. رانویر در حالی که پیراهن سرخپوستان بمبئی را برای جشن گرفتن برد تیم در حالی که آمیتاب باچان ابراز خوشحالی می کرد ، با یک توییت به یک آهنگ محبوب از یکی از فیلم های سینمایی خود علاقه مند شد.

اخبار

با تعقیب 157 دوش برای پیروزی ، بمبئی توسط کاپیتان خود روهیت شارما که 68 ضربه را از 51 توپ بدست آورد ، کمک کرد.

ایشان کیشان در حالی که بمبئی با هشت توپ به خانه رفت ، در 33 شکست ناپذیر ماند.

ترنت بولت ستاره ای بود که توپ را در دست داشت ، 3 گل برای 30 گرفت ، از جمله دو ویکت در دو پرتاب اول خود با توپ جدید.

برای دهلی ، کاپیتان شریاس اییر 65 گل از 50 توپ به ثمر رساند در حالی که ریشاب پانت 56 امتیاز را به دست آورد تا در یک مرحله تیم خود را از 22 برای 3 بهبود بخشد تا 156 رقابتی را برای 7 گل در 20 بازی خود ثبت کند.

تبلیغ شده

با این حال ، بمبئی هرگز به دهلی اجازه نمی داد که با توپ به بازی برگردد زیرا کوینتون دی کاک حمله را از ابتدا آغاز کرد زیرا بمبئی 33 گل از 3 بازی اول را به ثمر رساند.

ده كوك 20 بر 12 به ثمر رساند در حالی كه سوریاكومار یداو 19 امتیاز 20 به دست آورد. روهیت از طرف دیگر لنگر بازی می كرد و با د كوك ، سوریاكومار و كیشان مشاركتهای مهمی را برای کمک به بمبئی انجام می داد تا به هدف برسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله