فینال لیگ برتر هند: چگونه ترنت بولت با اخراج مارکوس استوینیس تاریخ را خلق کرد

فینال IPL 2020: چگونه ترنت بولت با اخراج مارکوس استوینیس تاریخ را ایجاد کرد

فینال IPL 2020: ترنت بولت روی توپ اول مسابقه مارکوس استوینیس از پایتخت دهلی را حذف کرد.© BCCI / IPL


فینال IPL 2020 با ضربه ای آغاز شد در حالی که ترنت بولت سرخپوست بمبئی بر روی توپ اول مسابقه مارکوس استوئنیس ، پایتخت های دهلی را حذف کرد. این یک شروع رویایی برای مدافع عنوان قهرمانی بود زیرا نیوزیلندی ها روند کار را با یک خیره کننده مطلق آغاز کردند. توپ به نظر می رسید با زاویه روبرو می شود اما پس از زدن زمین کمی بریده می شود و بازیکن تمام عیار استرالیایی را که می توانست توپ را به دروازه بان ویکتین کوین د کاک برساند ، به میدان رساند. در این روند ، بولت اولین بولری شد که در اولین توپ فینال IPL یک ویکت گرفت.

اخبار

این بدترین شروع ممکن بود برای شریاس اییر و تیمش پس از پیروزی در این بازی ، و انتخاب خفاش در ورزشگاه بین المللی کریکت دبی در روز سه شنبه.

اوضاع برای پایتخت های دهلی بدتر از این شد که بولت یک بار دیگر ضربه زد ، این بار در سومین مسابقه قرار گرفت تا آژینکیا رهانه را برای 2 برکنار کند. این یک راه ناخوشایند بود که برای یک باتکس باتجربه بیرون برود ، زیرا او یک پا را از پا جدا کرد ، کوک یک بار دیگر هیچ اشتباهی نکرد.

این باعث شد پایتخت های دهلی در 16/2 به ازای هر 2/4 باخت بیش از حد لرزان شود. دهلی امیدوار بود که شیخار داوان بهترین گلزن آنها با یک ضربه ناگهانی دیگر آنها را نجات دهد اما جیانت یداو ایده های دیگری داشت.

تبلیغ شده

جیانت یداو به عنوان جایگزینی برای راهول چهار ، فردی که در این فصل 15 ویکت گرفته است ، با سومین توپ خود ضربه زد و دوان را قلقلک داد ، که این بار فقط می توانست از 13 توپ 15 تا جمع کند.

در این بازی ، روهیت شارما گفت که شامل “جانت یداو” در بازی XI ، با حضور دهلی چپ چپ در تیم ، یک حرکت “تاکتیکی” است.

مباحث ذکر شده در این مقاله