فینال لیگ برتر هند: پیام حماسی واسم و یافر برای سرخپوستان بمبئی هنگام کسب عنوان پنجم IPL


وسیم جفر مربی خفاش پادشاهان XI پنجاب هنگام پیاده روی برای رسیدن به پنجمین جام لیگ برتر هند (IPL) با پیام تبریک خنده دار هندی های بمبئی روبرو شد. ترنت بولت سه ویکت به دست آورد و روهیت شارما یک نیم قرن خوب را تجربه کرد زیرا سرخپوستان بمبئی در فینال IPL 2020 پایتخت های دهلی را شکست دادند تا یک جام پنجم با رکورد افزایش یابد. جفر بازیگر سابق هند با یک ایموجی چشمک در توییتر خود نوشت: “مبارک باشهmipaltan! حالا برو چند سال مرخصی بگیر ، تو آن را به دست آورده ای.”

اخبار

تبریک برای سرخپوستان بمبئی پس از پیروزی تاریخی آنها.

“Mumbai Mumbai” ، ساچین تندولکار ، قهرمان افسانه ای خفاش و کاپیتان سابق MI ، با یک ایموجی غنائم توییت کرد. “آفرینmipaltan!” او اضافه کرد. او همچنین یک GIF از او به اشتراک گذاشت که لحظه کسب جام بمبئی را جشن می گیرد.

Virender Sehwag ، خفاش سابق هند ، در توییتر خود نوشت: “Ab to aadat si hai sabko aise dhone ki. بهترین حق امتیاز T20 در جهان و بهترین کاپیتان در قالب. برندگان شایسته ، سرخپوستان بمبئی ، کوی شاک”. وی افزود: “مسابقات با وجود چالش های مختلف به طرز شگفت انگیزی به خوبی سازمان یافته است.”

JP Duminy ، بازیکن سابق آفریقای جنوبی و سرخپوستان بمبئی ، در توییتر خود نوشت: “تبریک می گویمmipaltan @ ImRo45 و تیم .. در این سال تحت سلطهIPL قرار گرفت.”

تبلیغ شده

“#Mi فقط بهترین تیم در # IPL نیست ، آنها بهترین تیم روی کره زمین هستند. سر و شانه های بالاتر از بقیه. کسب تاج دشوار است … دفاع از آن حتی سخت تر است. فقط تیم دوم برای انجام این کار در IPL ، “Aakash Chopra ، بازکننده سابق هند ، در توییتر خود نوشت.

پایتخت های دهلی پس از پیروزی در زمین بازی خفاش را انتخاب کردند اما این سرخپوستان بمبئی بود که در فینال یک رویا را آغاز کرد ، در حالی که ترنت بولت در اولین زایمان مارکوس استوینیس را با فرم اخراج کرد. قبل از اینکه شریاس آیر و ریشاب پنت نیم قرن برای رسیدن به دهلی در پست 156/7 استفاده کنند ، دو ویکت زودهنگام دیگر دریافت کردم.

سرخپوستان بمبئی در تمام مراحل تعقیب و گریز کنترل خود را به دست می آوردند ، و روهیت شارما با یک توپ 51 توپه 68 را پیش می برد.

مباحث ذکر شده در این مقاله